سرگرمی

کنایه تند بازیگر سینما به علیرضا بیرانوند+ عکس

بازتاب آنلاین، کمبیز اخیرا با انتشار مطلبی به اقدام علیرضا بیرانوند واکنش نشان داده است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس روز گذشته در اقدامی عجیب و ناگهانی قرارداد خود را با این تیم لغو کرد.

این موضوع واکنش های زیادی را در پی داشت و کامبیز دیرباز بازیگر طرفدار پرسپولیس نیز با انتشار مطلبی به این اقدام بیرانوند واکنش نشان داد.

قرارداد پایه پرسپولیس و بیرانوند برای فصل بیست و سوم 15 میلیارد و 900 میلیون تومان و برای فصل آینده (بیست و چهارم) مبلغ 19 میلیارد و 875 میلیون تومان است.

مبالغی که به طور طبیعی گزینه ها به آنها اضافه می شود و این ارقام را 20 درصد افزایش می دهد.

پیگیری های تسنیم حاکی از آن است که در سال اول قرارداد بیرانوند مجموع پاداش های این بازیکن 3 میلیارد و 200 میلیون تومان ثبت شده است که بالاتر از سقف 20 درصدی اعلام شده برای گزینه ها از سوی سازمان لیگ بوده است.

به همین دلیل پس از اخطار سازمان لیگ و کارگروه نظارت بر قراردادها، پرسپولیس از بیرانوند درخواست می کند با اضافه کردن یک بند اضافه، مبلغ 20 میلیون تومان از بند اول مربوط به گزینه های خود را کاهش دهد تا مشکل گزینه های او به وجود بیاید. سقف قانوناً 20 درصد است

بیرانوند در مذاکره با پرسپولیس تنها در صورت تمایل به کاهش 20 میلیون تومانی به مدیران اعلام می کند. یکی از بندهای اختیار قراردادش این بند به قراردادش اضافه می شود. در صورت عدم پرداخت مطالبات پس از گذشت 15 روز از پایان مسابقات لیگ برتر و جام حذفی می تواند به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند.

موضوعی که به طرز عجیبی با رضایت مدیران پرسپولیس همراه است و به این ترتیب آل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا