اخبار روز

کمک 35 میلیون تومانی به فرزندان مستمری بگیران

وام برای بازنشستگان | وام ازدواج یکی این یکی از مهمترین بخش هایی است که مردم می خواهند حفظ کنند. وام ازدواج برای افراد مختلف بسته به سن آنها محاسبه می شود. آنچه در ادامه صحبت کردیم وام ازدواج توانسته توجه همگان را به خود جلب کند و مردم را به دریافت آن وادار کند.

شرایط ثبت نام وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیران

صندوق بازنشستگی کشوری با مشارکت بانک صادرات به منظور ارائه خدمات حمایتی به بازنشستگان، وامی به نام «وام ازدواج» برای فرزندان بازنشستگان کشوری در اختیار متقاضیان قرار می دهد. متقاضیان برای دریافت این وام باید شرایط ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری را داشته باشند. شرایط ثبت نام و اخذ این وام به شرح زیر است:

اعطای تسهیلات فقط برای اولین ازدواج فرزند مستمری بگیر (عروس/ داماد) و فرزند کارمند (همسر) ارائه می شود. لذا به ازدواج دوم و فرزندان افراد مذکور وام تعلق نمی گیرد.

فرزندان مستمری بگیران باید پس از تاریخ (1397/01/01) ازدواج کنند.

مبلغ وام 350 میلیون ریال بوده و منحصراً به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سامانه سفارش قرار می گیرد و از این حساب مستمری/مالیات دریافت می کند، واریز می شود.

مستمری بگیران و مستمری بگیران (همسران) که در دوره های گذشته برای دریافت وام ازدواج فوق الذکر اقدام کرده اند، نمی توانند ثبت نام کرده و سایر فرزندان خود را از طرح جاری بهره مند کنند.

متقاضیانی که تاریخ بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته است و کسانی که اخطاریه تمدید برای آنها صادر نشده است، واجد شرایط ثبت نام نیستند.

در مواردی که از دفتر کل شغلی دریافت می کنید، این تنها در صورتی اعمال می شود که بیش از یک همسر حقوق دریافت می کنند. یکی از وراث ذینفع (زن) و با رضایت ذینفع دیگر (همسر دیگر) می تواند از تسهیلات وام استفاده کند. بنابراین، پس از ورود و تکمیل لینک «سامانه صحافی وارث»، سایر وراث (همسر دیگر) باید رضایت خود را برای دریافت وام از متقاضی (همسر) اعلام کنند.

تکمیل و تایید مشخصات در سیستم تعهد ورثه

حداقل حقوق خالص دریافتی در زمان ثبت نام 20.000.000 ریال باشد.

متقاضی “بازنشسته” که علاوه بر مستمری (همسر) حقوق اجباری دریافت می کند، تنها سمتی در موسسه و فقط از یکی پرداخت به فرزندان شما از دفتر کل (ترجیحاً از “دفتر بازنشستگی” خودتان) انجام می شود.

نحوه ثبت وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیران

در مورد ثبت نام وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران نیز لازم است ثبت نام در سامانه حق پرداخت وام را برای متقاضی ایجاد نکند. اما این ثبت نام برای دریافت و بررسی درخواست الزامی است. جهت اطلاع علاقه مندان در این قسمت به نحوه ثبت وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران پرداخته شده است.

متقاضی برای ثبت نام دریافت وام ازدواج مستمری بگیران کشوری باید آدرس سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس eservices.cspf.ir را در مرورگر خود وارد کرده و به صفحه اصلی این سایت مراجعه کند. پس از آن، داوطلب باید وام ازدواج را از صفحه اصلی صفحه گزینه ها انتخاب کند.

پس از آن، داوطلب باید گزینه ثبت نام را در صفحه نمایش داده شده انتخاب کند. ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان وام ازدواج می توانند برای دریافت وام جهیزیه کالای ایرانی نیز اقدام کنند.

در مرحله بعد متقاضی باید روش دسترسی به سایت خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام وام ازدواج مستمری بگیران کشوری را طی کند.

کاربران می توانند از سه طریق وارد این وب سایت شوند: ورود با رمز عبور ثابت، احراز هویت دو مرحله ای و احراز هویت سه مرحله ای. همچنین امکان ورود کاربران به وب سایت از طریق سامانه دولت من وجود دارد.

وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری واریز شد

از صندوق بازنشستگی کشوری جعفر امیرآبادی زاده افزود: 35 میلیون تومان فرصت ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری برای 44 هزار نفر از حدود 62 هزار متقاضی واجد شرایط. تیر در غروب یکشنبه سیزدهم ماه 1402 ثبت شده است خرداد 1403 به حساب قانونی آنها واریز شد.

به گفته وی، پس از ثبت نام از متقاضیان دریافت وام ازدواج کودکان مستمری بگیران و تایید مدارک ارائه شده و تایید آن، به ۴۴ هزار متقاضی تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی با کارمزد سالانه ۴ درصد اعطا شد.

امیرآبادی زاده تاکید کرد: اجرای تسهیلات اجتماعی و پرداخت کمک های مالی بخشی از سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری تحت عنوان «خدمت ادامه دارد» است که بر این اساس تلاش می کنیم تا مزایای مورد نیاز مستمری بگیران را به طور مستمر اجرا و ارائه کنیم. در قالب های مختلف.» به این عزیزان.

وی یادآور شد: واریز این تسهیلات برای مابقی متقاضیان پس از احراز و احراز شرایط در تیرماه 1403 انجام می شود./ایرنا

اعتبار ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری برای 44 هزار واجد شرایط واریز شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «جعفر امیرآبادی زاده» با اعلام این خبر افزود: 35 میلیون تومان فرصت ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری برای 44 هزار نفر از حدود 62 هزار متقاضی واجد شرایط ثبت نام شد. جولای 1402. عصر امروز (یکشنبه) به حساب حقوقی وی واریز شد.

به گفته وی، پس از ثبت نام متقاضیان وام ازدواج کودک توسط مستمری بگیران معتبر و تایید و تایید مدارک ارائه شده، 44 هزار متقاضی در آن زمان 35 میلیون تومان با کارمزد سالانه 4 درصد دریافت کردند.

امیرآبادی زاده تاکید کرد: اجرای تسهیلات اجتماعی و پرداخت کمک های مالی بخشی از سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان «خدمت ادامه دارد» است که بر این اساس در تلاش هستیم تا خدمات مورد نیاز مستمری بگیران عزیز را به شکل های مختلف و به شکل مستمر ارائه کنیم. فدای این عزیزان

وی همچنین یادآور شد: واریز وجه این موسسه برای مابقی متقاضیان پس از بررسی و احراز شرایط در تیرماه 1403 صورت می گیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا