اخبار روز سینما

کمک نوعدوستانه سلمان خان به پریانکا چوپرا!/ او چگونه مقابل درخواست بی‌شرمانه یک کارگردان ایستاد؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، پریانکا چوپرا جوناس یکی از محبوب ترین سلبریتی های جهان است. پریانکا که ارزش خالص دارایی هایش بیش از ۷۰ میلیون دلار است، زندگی خوبی را سپری می کند.

پریانکا و نیک جوناس به تازگی چهارمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند و طرفداران آنها از پست های آنها در شبکه های اجتماعی لذت بردند، اما مسیر زندگی آنها بدون مشکل نبوده است.

پریانکا با دلشکستگی وحشیانه مواجه شده است، طرد شده و در برخی موارد از شغل خود اخراج شده است.

سلمان خان از پریانکا چوپرا جوناس حمایت می کند

خاطرات او بازدیدهای زیادی داشته و خیلی ها آن را پسندیده اند. او در خاطرات خود در مورد تاریک ترین رازهای بالیوود صحبت کرد و تجربه خود را به عنوان یک خارجی بالیوود منتشر کرد. پریانکا که تا کنون راه طولانی را پیموده است، زمانی در تلاش برای یافتن هویت خود بود.

اگرچه پریانکا به دلیل ترک فیلم بهارات با سلمان خان اختلاف پیدا کرد، سلمان خان زمانی مثل یک دوست واقعی از او حمایت کرده است.

سلمان خان به پریانکا چوپرا جوناس کمک کرده تا درخواست آشکار کارگردان را نپذیرد

از پریانکا چوپرا جوناس خواسته شد لباس خود را در بیاورد

طبق گزارشی در Peeping Moon، پریانکا چوپرا جوناس، در کتاب خاطراتش به نام «ناتمام» گفته که در اوایل کارش، کارگردانی از او خواسته تا برای آهنگی اغوا کننده، برهنه شود. او گفته که لحن کارگردان غیرقابل قبول بوده و به او گفته:

در هر صورت باید برهنه شوید وگرنه مردم برای دیدن فیلم نمی آیند.

بعداز این مکالمه، پریانکا از همکاری در فیلم کنار کشیده، اما تهیه کننده نمی توانسته این موضوع را بپذیرد. خوشبختانه او در آن زمان سر فیلمبرداری فیلم Mujhse Shaadi Karogi بوده و سلمان خان همبازیش بوده است.

پریانکا چوپرا جوناس وضعیتش را برای او توضیح داده و او مداخله کرده و سپس تهیه کننده با لحنی بسیار آرامتر با پریانکا صحبت کرده است. به همین خاطر، سلمان خان ثابت کرده که یک جنتلمن واقعی است و هرگز کنار دوستانش را تنها نمی گذارد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا