اخبار روز

کمک هزینه معیشت ویژه از عید تا عید برای این خانوارها؛ یک میلیون


به گزارش مانیبان، پروین محمدپوری روز یکشنبه اظهار داشت: استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردم نوع دوست و نیکوکار این استان برای تامین بخشی از نیازهای خانواده های تحت پوشش از اهداف این طرح است که در حدود سال جاری اجرا می شود. 10 روز.”

وی افزود: مردم آذربایجان غربی می توانند مانند سال های گذشته گوشت های ذبح شده و ذبح شده خود را برای تحویل سریع به جامعه هدف بهزیستی به بهزیستی سراسر این استان تحویل دهند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: این نهاد در قالب ادارات استانی، شهرداری، پایگاه ها، مهدکودک واقع در خیابان ورزشی ارومیه و مرکز برنامه جامع اجتماعی، آرای مردم اعم از نقدی، قربانی یا گوشت را دریافت می کند. محروم در ایثار. شهر

محمد پوری بیان کرد: خیرین می توانند با استفاده از کارت بانکی و کارت خود به روش کارت در این کار شرکت کنند و شماره کارت مجازی 6367957085453178 برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین کد دستوری #5900*6655 برای این منظور در نظر گرفته شده است. یکی این یکی از ساده ترین راه ها برای کمک به افراد نیازمند است.

بسته معیشتی ویژه عید قربان برای چه کسانی و در کدام شهرها توزیع می شود؟

بسته معیشتی؛ اکنون که به عید سعید قربان نزدیک می شویم، علاوه بر هدایای دولتی و عیدی که برای این روز در نظر گرفته شده است، بسیاری از مردم در حال توزیع بسته های معیشتی در قالب مجموعه، مسجد، پایگاه و… هستند. خادمان گلستان شهدای اصفهان خاطرنشان کردند: 110 بسته معیشتی مزین به نام شهدا در مناطق کمتر برخوردار اصفهان توزیع شد. لازم به ذکر است این اقلام شامل برنج، چای، ماکارونی و رب روغن هر بسته یک میلیون تومانی می باشد.

بسته معیشت عید قربان این عشرها

این کمک مذهبی سومین بسته معیشتی است که توسط گروه جهادی خادمین شهدای گلستان امام رضا علیه السلام تهیه شده است.

مهدی زارعی در جمع خبرنگاران افزود: ابتدای خرداد ماه سال جاری با همکاری مردم نیکوکار بندرعباس مبلغ 7 میلیارد و 176 میلیون و 500 هزار ریال زکات واجب و زکات واجب در قالب 926 رسانه پرداخت شد. زندگی و بسته های غذایی به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

وی افزود: از کل زکات پرداختی مردم خیرخواه بندرعباس مبلغ 6 میلیارد و 19 میلیون ریال زکات مستحبی است که شامل 463 بسته معیشتی شامل برنج (10 کیلوگرم)، روغن مایع، ماکارونی (ماکارونی) است. 2 بسته)، سویا، ماکارونی، گوجه فرنگی، لوبیا (سه بسته)، چای و شکر با حمایت کمیته امداد به خانواده های نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و 157 میلیون و 500 هزار ریال زکات واجب است که در قالب 463 بسته سه کیلویی خرما هر کدام به ارزش 2 میلیون و 500 هزار ریال به خانواده های نیازمند اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه بندرعباس ضمن تشکر از زکات دهندگان و مردم نیکوکار بندرعباس اظهار داشت: فرهنگ سازی زکات توسط ائمه جمعه و استفاده از توان مبلغان و کارگزاران زکات و تبیین به عموم مردم. در مورد نوع و محل مصرف زکات که همواره در راستای محرومیت زدایی، فقرزدایی و رفع نیازهای ضروری محرومان هزینه شده است، می تواند نقش موثری در افزایش اعتماد و تمایل عمومی خیرین و اعضای مختلف جامعه داشته باشد. جامعه به پرداخت زکات واجب و واجب.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه مردم می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا شماره گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷ و اهدای کمک های خود به صورت نقدی و غیرنقدی در رفع مشکلات اقشار نیازمند جامعه مشارکت داشته باشند.

رئیس کمیته امداد قشم گفت: همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 70 بسته معیشتی با حمایت کمیته امداد به خانواده های یتیم نیازمند تحویل داده شد.

رضا تارک رئیس کمیته امداد جزیره قشم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. ). و قیام خونین 15 خرداد در این خصوص گفت: همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) به نام شهدای خدمت و در راستای فرامین امام راحل به تکریم و عنایت ویژه ایتام و نیازمندان در اقدامی خداپسندانه با همکاری خیرین نیکوکار اندیش قشم 70 بسته معیشتی با حمایت کمیته امداد به خانواده های بی سرپرست نیازمند تحویل داده شد.

تارک با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشت یک میلیون تومب است، افزود: این بسته های معیشتی اهدایی شامل اقلامی از قبیل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بوده و بیش از 70 میلیون تومان برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد قشم ادامه داد: همچنین در چهاردهم خرداد در این ماه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای ذینفعان این سازمان از جمله غبارروبی قبور شهدای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آنان، تلاوت قرآن کریم به نام امام راحل و شهدای خدمت حضور بانوان محجبه در همایش بانوان انقلابی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قشم نشست های روشنگرانه تبیین جهاد با محوریت سیره الهی و سیاسی امام امت را ویژه مددجویان برگزار کردند. عیادت و دلجویی و اهدای هدایا به خانواده های بی سرپرست نیازمند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم شریف و خیرین محترم گفت: امام خمینی (ره) در سخنان خود همواره خدمت خالصانه و خضوع را به رفع مشکلات ایتام و نیازمندان و تکریم آنان سفارش می کردند . ، و به نیازمندان و نیازمندان کمک کنید. این را صاحبان اصلی انقلاب می دانستند و ما با روی کار آمدن آن امام عزیز موظفیم راه ایشان را ادامه دهیم و توصیه های ایشان را اجرا کنیم و به برقراری عدالت در ایران اسلامی کمک کنیم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا