اخبار روز سینما

کمک آموزشی جذاب و ارزان برای دانش آموزان دبستانی


طبق اخبار شما: یادگیری فرآیندی مستمر است که نیاز به تجدید نظر و تکرار دارد. وقفه های طولانی مدت و آموزش ناپیوسته دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی لطمات جبران ناپذیری به درک مفاهیم درسی وارد می کند.

با توجه به احتمال تکرار این تعطیلی ها در سال جدید و عدم توسعه زیرساخت های آموزش از راه دور در کشور، داشتن پشتوانه آموزشی جذاب و در دسترس می تواند این نگرانی را برطرف کند. مهمترین معیار برای حل این مشکل، جذابیت روش تدریس است. بنابراین دانش آموزان بدون نیاز به نظارت و کنترل معلم یا والدین مشتاق یادگیری هستند.

پلتفرم آموزشی «فیلیمادرسه» با بیش از 130000 دقیقه فیلم آموزشی جذاب این مشکل را حل کرده است. بیش از 150 معلم برتر از سراسر کشور کتاب های درسی را از کلاس اول تا نهم با رویکردی سرگرم کننده و صفحه به صفحه به ویدیوهای باکیفیت تبدیل کرده اند که به یادگیری مفاهیم درسی به روشی عمیق و ماندگار کمک می کند.

با توجه به دغدغه فیلمومدرسه در زمینه عدالت آموزشی، این گروه متعهد شده است که حق اشتراک فیلمومدرسه را تا حد امکان پایین نگه دارد تا تمامی دانشجویان ایرانی شرایط لازم برای استفاده از فیلمومدرسه در سال تحصیلی 1402-1403 را داشته باشند. بررسی ها همچنین نشان می دهد که نرخ قیمت Filmumdarse بسیار مقرون به صرفه تر از سایر سیستم عامل های موجود است، در حالی که تخفیف ویژه برای مدارس نیز در طول ماه در نظر گرفته شده است. مهر بر روی این پلتفرم پیاده سازی شده است.

در حال حاضر دانش آموزان می توانند به آدرس www.Filimo.School به این بستر دسترسی داشته باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا