اخبار روز سینما

کمپانی A24 سریال جمعه سیزدهم را خواهد ساخت

سریال جمعه سیزدهم با عنوان کریستال لیک که در سال 2022 اعلام شد، اکنون با حضور شورانر جدید، «برد کلب کین»، در حال پیشرفت است.

سریال جیسون ایکس توسط A24 برای شبکه Peacock در حال ساخت است. «کلب کین» در بیانیه‌ای گفت:

از زمانی که در سن 8 سالگی دیدم «جیسون وورهیز» چشم یک نفر را از کاسه‌اش بیرون آورد، مسیر خلاقانه من برای همیشه با مرد پشت نقاب گره خورد. هیچ چیز دیگری در کودکی من به اندازه دوران طلایی فیلم‌های اسلشر تأثیرگذار نبود و هیچ چیز دیگری این ژانر را بیشتر از جمعه سیزدهم تعریف نکرده است. من بسیار هیجان‌زده هستم که فرصتی برای مشارکت در این فرانچایز نمادین، به‌ویژه با چنین شرکای بی‌باکی مانند Peacock و A24، پیدا کرده‌ام.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال جمعه سیزدهم با شورانر جدید در راه است

جزئیات داستان سریال Friday the 13th هنوز منتشر نشده است. «کین» به همراه «ویکتور میلر»، «مارک توبروف»، «رابرت ام. بارسامیان» و «رابرت پی. بارسامیان» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال فعالیت خواهند کرد.

«کلب کین» پیش از این به‌عنوان شورانر مشترک در سریال پیش درآمد It با «جیسون فوچس» همکاری کرده است. همچنین او در سریال‌های تلویزیونی مانند Warrior و Tokyo Vice و بسیاری دیگر فعالیت داشته است.

سریال جمعه سیزدهم

تاکنون 12 فیلم در فرانچایز جمعه سیزدهم ساخته شده است که شامل جمعه سیزدهم (1980)، جمعه سیزدهم: قسمت دوم (1981)، جمعه سیزدهم: قسمت سوم (1982)، جمعه سیزدهم: فصل پایانی (1984)، جمعه سیزدهم: یک آغاز جدید (1985)، جمعه سیزدهم: قسمت ششم: جیسون زنده است (1986)، جمعه سیزدهم: قسمت هفتم: خون جدید (1988)، جمعه سیزدهم: قسمت هشتم: جیسون به منهتن می‌رود (1989)، جیسون به جهنم می‌رود: جمعه پایانی (1993)، جیسون ایکس (2002)، فردی در مقابل جیسون (2003) و جمعه سیزدهم (2009) می‌شود.

همچنین یک سریال تلویزیونی ترسناک به نام جمعه سیزدهم: سریال در سال 1987 پخش شد؛ اما این سریال هیچ ارتباطی با فرانچایز فیلم ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس شخصیت «جیسون وورهیز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا