شب گذشته اعلام شد که کمپانی والت دیزنی در حال ساخت فیلم پرنس چارمینگ است که کارگردان و نویسندگان آن به صورت رسمی مشخص شده‌اند.

شخصیت پرنس چارمینگ که در بسیاری از داستان‌های پریان حضوری نمادین دارد (به‌ویژه در فیلم‌های پرنسس دیزنی مانند سیندرلا 1950)، حالا یک فیلم مستقل خواهد داشت.

اگرچه در اولین انیمیشن دیزنی، سفیدبرفی و هفت کوتوله، پرنس نامشخصی با ویژگی‌های مشابه وجود داشت که برخی می‌گویند اوست. سیندرلا نخستین عنوان رسمی دیزنی بود که از نام «پرنس چارمینگ» استفاده کرد و پس از آن سایر پرنس‌ها معمولاً نام‌هایی مانند پرنس «اریک» و پرنس «فیلیپ» دریافت کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم پرنس چارمینگ ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش‌ها، «پل کینگ»، کارگردان موفق فیلم‌های پدینگتون و وانکا، به پروژه پرنس چارمینگ پیوسته است که گفته می‌شود ارتباطی با داستان سیندرلا ندارد. جزئیات مربوط به خط داستانی این فیلم هنوز مشخص نیست، اما فیلمنامه را «کینگ» به همراه «جان کروکر» و «سایمون فارنابی» که همکاران همیشگی او هستند، می‌نویسند.

اگر این فیلم به سیندرلا ارتباطی نداشته باشد، باید دید چه نسخه‌ای از شخصیت پرنس «چارمینگ» در آن به تصویر کشیده خواهد شد. این شخصیت در طول سال‌ها به شیوه‌های مختلفی، از جمله به‌عنوان یک شرور حیله‌گر در شرک 2 و بیمار جادو شده در سریال یک بار زمانی شبکه ABC، به تصویر کشیده شده است.

امکان دارد فیلم Prince Charming داستانی ریشه‌ای از این شخصیت یا دیدگاهی متفاوت از یک داستان کلاسیک غیر از سیندرلا را به تصویر بکشد و بر جنبه‌های داستان پرنس تمرکز کند.

فیلم پرنس چارمینگ

هنوز مشخص نیست که فیلم پرنس چارمینگ به چه شکلی خواهد بود؛ اما با توجه به کارنامه «پل کینگ»، احتمالاً این فیلم به‌صورت یک اثر موزیکال لایو اکشن به نمایش گذاشته خواهد شد.

پرنس چارمینگ نشان‌دهنده ریسک «پل کینگ»، پس از موفقیت دو فیلم پدینگتون و وانکا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم بر اساس شخصیت پرنس چارمینگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما