اخبار روز سینما جهان

کمپانی برادران وارنر با پوشش بازی‌های المپیک رکورد شکست

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، کمپانی برادران وارنر دیسکاوری می تواند مدال طلای بازی های المپیک امسال را در رشته صدا و سیما مدعی شود زیرا رکورد پخش و آمار بینندگان پوشش خبری المپیک 2024 پاریس در اروپا را گرفته است.

به گزارش خبرزی مهر به گزارش هالیوود ریپورتر، آمار رسمی این شرکت که دیروز (دوشنبه) منتشر شد نشان می دهد که این شرکت در مجموع 215 میلیون بیننده در اروپا در سراسر تلویزیون و پلتفرم های پخش خود داشته است که 23 درصد یا 40 میلیون بیشتر از بازی های المپیک 2020 است. توکیو است.

این گروه بیش از 7 میلیارد دقیقه برنامه‌نویسی را در تمام پلتفرم‌های خود پخش کرد که 6 برابر بیشتر از بازی‌های توکیو بود. رکورد پخش 600 میلیون دقیقه توسط مشترکین مکس و دیسکاوری پلاس در روز یکشنبه 4 آگوست، روز فینال 100 متر مردان، مسابقه مدال طلای تنیس بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز، روز پایانی رویداد شنا و فینال دوچرخه سواری جاده زنان تام کروز همچنین پرچم المپیک را در مراسم اختتامیه المپیک 2024 پاریس به اهتزاز درآورد.

پوشش بازی های المپیک به رشد مشترکین برادران وارنر کمک کرد، با 77 درصد جهش بیش از مشترکین توکیو 2020، زیرا مشترکین جدید پخش جریانی پولی در طول دوره بازی ها ثبت نام کردند.

جی بی پرت، مدیر عامل شرکت و رئیس پخش بازی های جهانی، گفت: “پاریس 2024 از همه انتظارات برای طرفداران و مخاطبان و بخش استریم مک و برادران وارنر دیسکاوری فراتر رفت و ما میلیون ها مشترک پرداختی جدید و میلیون ها بیننده به تماشای آن اضافه کردیم. هر روز میلیاردها دلار.” دقایقی از محتوا در طول بازی ها نشست. وی با تاکید بر اینکه رشد استریم این شرکت رو به افزایش است، گفت: همچنان تقریبا نیمی از بازار جهانی را در اختیار داریم.

امسال این شرکت با تغییرات زیادی برای المپیک پاریس ظاهر شد و اولین دوره بازی ها را پس از ادغام دیسکاوری و وارنر مدیا تجربه کرد و همزمان سرویس پخش مستقل Max را در اروپا از 21 می در 20 اروپا راه اندازی کرد. کشورها و از 11 ژوئن این سرویس در فرانسه نیز راه اندازی شد.

بازی های المپیک در 47 بازار به 20 زبان در اروپا بر روی پلتفرم های پخش مکس و دیسکاوری پلاس، هر دو متعلق به برادران وارنر، و تلویزیون کابلی و آنلاین از طریق کانال های یورو اسپورت پخش شد.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا