اخبار روز

کمال چرازی: پزشکیان هدف پیوند و تقویت روابط با کشورهای دیگر است. شورای راهبردی روابط خارجی از دولت حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسعود پزشکیان کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از دیدار با دکتر دکتر محمدرضا محمدی. مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب گفت: خدمت رئیس جمهور منتخب، شورای راهبردی روابط خارجی و نقش این شورا در تدوین راهبردهای مختلف در حوزه روابط خارجی را معرفی کردم.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر دولت ایشان تشکیل شود و از آنها در رسیدن به اهدافشان حمایت کنیم. پزشکیان مبتنی بر ارتباط و تقویت با کشورهای دیگر است.

خرازی درباره راهبرد وزارت امور خارجه با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهبردهای سیاست خارجی را تعیین می کنند، گفت: دولت های مختلف باید با رویکردهای خود راهبردها را اجرا کنند.

در مورد دیدگاه دکتر پزشکیان در مورد سیاست خارجی گفت: به دکتر نگاه کنید پزشکیان به این ترتیب ما با همه کشورها از جمله کشورهایی که امروز با آنها مشکل داریم ارتباط برقرار می کنیم و با آنها نیز باید گفت و گو و فضاهایی برای توسعه روابط ایجاد کنیم و این دیدگاه عموما مثبت است.

خرازی گفت: وظیفه همگان است که در این راه به دولت کمک کنند تا انشاءالله موفق شود و بتواند با احترام و گفت و گوهای سازنده روابط خارجی فعال برقرار کند و این موضوع بسیار حائز اهمیت باشد و تاثیر مثبتی در ایران داشته باشد. روابط با سایر کشورها» و مشکلات منطقه.

27218

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا