اخبار روز سینما

کلیپ Blue Beetle جذابیت های اکشن فیلم DC را به رخ می کشد!/عکس

فیلم جدیدی از پشت صحنه برای Blue Beetle برخی از بدلکاری‌های اکشنی را که در فیلم آینده دنیای DC ظاهر می‌شوند، نشان داده است.

نگاهی جدید به پشت صحنه بلو بیتل استودیو دی سی، برخی از بدلکاری‌های اکشنی را که در فیلم آینده نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد. این کلیپ دو دقیقه‌ای به طرفداران DC نگاهی دقیق‌تر به سمت تولید Blue Beetle ارائه می‌کند، با Xolo Maridueña – که در نقش Jaime Reyes/Blue Beetle فیلم را رهبری می‌کند – شروع می‌کند و به این موضوع اشاره می‌کند که فیلم ابرقهرمانی چیزهایی را نشان می‌دهد که تا به حال نبوده است.

ویدیوی جدید از پشت صحنه سوسک آبی

این بازیگر اضافه کرد:

سوسک آبی فیلمی است که ما از پایه آن را می‌سازیم. وقتی صحبت از هر بخش به میان می‌آید، کارهای سنگین داریم.

بکی جی همچنین اشاره کرد که طرفداران شاهد برخی از بدلکاری‌های شگفت انگیز با کمک جلوه‌های ویژه خواهند بود و اظهار داشت:

هر چیزی که [جیمی] بتواند به آن فکر کند، [اسکاراب] می‌تواند خلق کند.

این فیلم همچنین استوری‌بردهای فیلم و همچنین آموزش ماریدوئنا برای صحنه مبارزه را نشان می‌دهد. آنجل مانوئل سوتو کارگردان در پایان این کلیپ قول می‌دهد:

او همه چیز دارد.

کلیپ Blue Beetle جذابیت های اکشن فیلم DC را به رخ می کشد!/عکس

پشت صحنه فیلم سوسک آبی پشت صحنه فیلم سوسک آبی پشت صحنه فیلم سوسک آبی

شیرین کاری های فیلم Blue Bug

ویدیوی جدید از پشت صحنه سوسک آبی
پشت صحنه فیلم سوسک آبی پشت صحنه فیلم سوسک آبی پشت صحنه فیلم سوسک آبی

در ابتدا به عنوان یک اکران انحصاری HBO Max اعلام شد اما بعداً در اواخر سال 2021 به اکران در سینماها منتقل شد. فیلم ابرقهرمانی آینده – که دومین قسمت آخر در دنیای گسترده DC است – به دنبال فارغ‌التحصیل اخیر کالج Jaime Reyes است. پر از آرزوها برای آینده‌اش به خانه بازمی‌گردد، اما متوجه می‌شود که خانه آن‌طور که او آن را ترک کرده نیست.

در حالی که هم سوتو و هم رئیس استودیو دی‌سی جیمز گان اظهار داشتند که Blue Beetle آینده‌ای در تایم لاین راه اندازی مجدد DCU خواهد داشت، Maridueña اخیراً اظهار داشت که اگر ابرقهرمان جوان دوباره در DCU ظاهر شود، در نهایت به عهده مخاطبان خواهد بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا