اخبار روز سینما

کلیپ رسمی از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد

از فصل دوم سریال Arcane یک ویدیوی جدید منتشر شد که این بار اکو (Ekko) و هایمریدینگر (Heimerdinger) را در یک ماموریت مخفیانه نشان می‌دهد.

فصل دوم سریال آرکین قرار است در ماه نوامبر امسال از «نتفلیکس» پخش شود و تایید شد که آخرین فصل این سریال خواهد بود. این انیمیشن سریالی که بر اساس بازی لیگ آف لجندز ساخته شده، توسط «کریستین لینک» و «الکس» یی خلق شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کلیپ رسمی فصل دوم سریال Arcane

تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه شامل «لینک»، «مارک مریل» و «برندون بک» هستند. آن‌ها پیش از این از حضور «وی» (Vi) و «کیتلین» (Caitlyn) با لباس‌های مخصوص اجرای قانون (Enforcer) رونمایی کرده بودند.

سریال انیمیشنی Arcane برای اولین بار در جشن دهمین سالگرد لیگ آف لجندز معرفی گردید و توسط «Riot» توسعه و تولید شده است. استودیوی «Fortiche Productions» مسئولیت بخش انیمیشن را برعهده دارد که قبلا روی صحنه‌های سینمایی بازی لیگ آف لجندز کار کرده است.

کلیپ رسمی فصل دوم سریال آرکین را تماشا کنید:

برخی از آثار قدیمی‌تر آن‌ها شامل GET JINXED (جینکس)، POP/STARS (آهری، آکالی، ایولین، کایسا) هستند. آن‌ها همچنین RISE را برای مسابقات جهانی 2018 و WARRIORS را برای مسابقات جهانی 2014 ساخته‌اند.

Arcane که در گذشته روایت می‌شود، داستان‌های مبدأ چندین شخصیت از بازی لیگ آف لجندز را از «پیلت‌اور» (Piltover) و «زاون» (Zaun) بازگو می‌کند. به طور خاص، ما شاهد «وی» و «جینکس» به عنوان شخصیت‌های اصلی بودیم، در حالی که «جیس» (Jayce)، «ویکتور» (Viktor)، «کیتلین» (Caitlyn) و «اکو» (Ekko) هم از شخصیت‌های مهم به شمار می‌رفتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Arcane چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا