اخبار روز

کلیپی قدیمی از بهنوش طباطبایی جذاب با اجرایی مسلط به عنوان مجری! + ویدیو

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، چندی پیش ویدئوی قدیمی از بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس تلویزیون و سینما منتشر شد که او را به عنوان مجری تلویزیون نشان می دهد.

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت ماه 1360 در محله یوسف آباد تهران به دنیا آمد. پدرش سیدناصر طباطبایی، کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی سابق (شهرسازی و راهسازی کنونی) و مادرش معلم بود. او فرزند دوم خانواده است و فقط یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد. طباطبایی دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی است و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.

بهنوش طباطبایی برای بازی در داستان نیمروز ۲: رد خون کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (1397) شد. او در دوران دبستان با مهرآوه شریفی نیا همکلاسی بود و به ویژه با دیدن بازی شریفی نیا در فیلم دزد و عروسک ها (1368) به بازیگری علاقه بیشتری پیدا کرد و با پافشاری‌های بسیار خود سرانجام توانست در سال ۱۳۷۲ در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری را آغاز کند. او اولین بار در سال ۱۳۷۸ با حضور در مجموعه تلویزیونی کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر وارد دنیای حرفه ای بازیگری شد.

کلیپی قدیمی از بهنوش طباطبایی جذاب با اجرایی مسلط به عنوان مجری! + ویدیو

طباطبایی دارای مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر و دکترای روانشناسی در رشته روانشناسی تربیتی است. او همچنین دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. بهنوش طباطبایی با بازی در فیلم مصائب دوشیزه با مهدی پاکدل بازیگر آشنا شد و این دو در ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ با یکدیگر پیوند زناشویی بستند؛ ولی پس از ۶ سال زندگی مشترک، در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحات شان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شد و تمام عکس های دو نفر او پاک شد. البته او پس از مدتی دوباره مالکیت صفحه خود را به دست آورد اما هنوز خبری از عکس های خانوادگی او نبود. از طرفی خانم طباطبایی در اقدامی چشمگیر تمامی عکس های خود و همسرش را از صفحه خود حذف کرد. مدتی بعد بازیگری که در اولین اکران فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواجش دیده شد.

مدتی بعد روزنامه ایران گزارشی از نحوه جدایی این زوج منتشر کرد و شایعه جدایی آنها را تایید کرد. در آن گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آنها دلیلی برای جدایی نوشته نشده بود و در روز دادگاه وکلای آنها برای وکالت حاضر شدند.

بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود. بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

او یک سال پس از جدایی در فیلمی به نام «زیر سقف دودی» و در تئاتر «آینه‌های روبه‌رو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای گفت: بعد از طلاق تصمیم گرفت کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، اما او سعی خواهد کرد از این به بعد حضور یابد تا در عرصه هنر بیشتر فعال شود. فیلم لابی یکی از آخرین آثار این بازیگر است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا