رحیم شوقی شهردار رشت

رحیم شوقی شهردار رشت گفت: به جز یک مورد تمامی پل های مکانیزه عابر پیاده رشت تعمیر شده و در حال انجام است.

بازتاب آنلاین رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در جلسه علنی شورا هفته ناجا را تبریک گفت. وی گفت: این هفته را به همه تلاش های نیروی انتظامی به ویژه دکتر دکتر تبریک می گویم. کرگانیا رئیس شورای شهر رشت که برخاسته از قدیم الایام این حوزه هستند.

وی با تسلیت درگذشت پدر همسر رئیس شورای شهر رشت، افزود: از خداوند منان برای همه آن مرحومه به ویژه این عزیز غفران الهی مسئلت دارم.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه در مسائل فرهنگی وظایف زیادی بر دوش شهرداری رشت است، تصریح کرد: در یک برنامه مشخص چندین مجوز با حضور نهادهای مختلف صادر می شود اما در نهایت مسئولیت بر عهده شهرداری است رشت.

شوقی با اشاره به اینکه تمامی پل های مکانیزه شهرداری رشت به جز یک مورد حل شده و در حال کار است، گفت: به سازمان نظارت بر شهرداری رشت تاکید کرده ام که هر هفته روند بهره برداری از پل ها و الحمدلله پل مکانیزه را بررسی کنند. از جامعه، باید جانبازان برای مدت طولانی کار کرده اند، که مشغول است

وی با بیان اینکه اصل قرارداد پارک جنگلی سراوان با شهرداری رشت منعقد شده است، افزود: در این باره با مدیرکل منابع طبیعی گیلان در میان گذاشتیم و طرح اولیه در تهران است و در جلسه ای با حضور اعضای شورا گفت: با مدیر منابع طبیعی دیدار و گفتگو کرد. استان این موضوع را بررسی و نهایی خواهد کرد.

شوقی با اشاره به اینکه تفاهم نامه 5 ساله شهرداری گیلان و منابع طبیعی گیلان در این خصوص تکمیل شده است، گفت: طبق جزئیات طرح جدید منابع طبیعی استان و مجوز معاونت را ارائه کرده ایم. منابع طبیعی گیلان در تهران مشکلی ندارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما