اخبار روز

کلیه هزینه های ثبت نام تا شهریور تحویل مردم می شود/اعلام زمان فروش شاهین پلاس و زمان تولید آریا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در عین حال تاکید می کند که برای عرضه خودروی جدید سایپا شاهین پلاس طبق قانون باید منتظر اعلام قیمت این خودرو از سوی سازمان حمایت باشیم. اعلام کرد طبق برنامه قرار است تا پایان سال 40 هزار دستگاه از این خودرو تولید و وارد بازار شود تا خلاء خودروهای اتوماتیک و اقتصادی پر شود.

چیزی را گزارش کنید عصر ایرانگروه خودروسازی سایپا با هدف کسب نظرات متخصصان، کارشناسان و اصحاب رسانه در مورد قیمت خودرو جدید شاهین پلاس، کلینیک خودرویی را در هتل المپیک برگزار کرد که این محصول برای اولین بار با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ارائه شد. و با تست این خودرو شرایط مقایسه این خودرو با سایر محصولات رقیب داخلی فراهم شد.

در این کلینیک خودرویی که با هدف اطلاع بیشتر از قیمت خودرو جدید شاهین پلاس و همچنین نظر اصحاب رسانه برگزار شد، این خودرو در کنار خودروی شاهین و دو محصول رقیب دیگر قرار گرفت تا از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. .

در حاشیه این اتوکلینیک مهدی آقا طاهریان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از خبرنگاران بازدید کرد و به سوالات آنها در خصوص فروش محصولات جدید این شرکت پاسخ داد.

وی گفت: برنامه داریم تا پایان سال 1392 40 هزار دستگاه خودرو شاهین پلاس تولید کنیم تا بتوانیم خلاء بازار خودروهای اتوماتیک و اقتصادی را پر کنیم.

سایپا: کلیه مراحل ثبت نام تا شهریور تحویل مردم می شود/ اعلام زمان فروش شاهین پلاس و زمان تولید آریا (+ عکس)

سایپا: کلیه مراحل ثبت نام تا شهریور تحویل مردم می شود/ اعلام زمان فروش شاهین پلاس و زمان تولید آریا (+ عکس)

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت خودروهای کلینیک و شاهین پلاس توضیح داد: بررسی و مقایسه در چهار جامعه هدف انجام شد و همچنین برآورد قیمت این محصول جدید سایپا نسبت به محصولات قبلی و مقایسه با رقبا نیز انجام شد. در ابتدا امروز اولین گروهی که حضور داشتند نمایندگان رسانه ها بودند، از عصر امروز و فردا مشتریان و سپس صنعتگران و کارشناسان سایر شرکت های خودروسازی و در نهایت کارکنان فروش و خدمات مشتریان گروه خودروسازی سایپا در این کلینیک حضور خواهند داشت. و این محصول همراه با محصولات رقبا در این کلینیک قرار خواهد گرفت (که توسط متخصصان ارزیابی نشده است).

وی افزود: تمرکز ما رقابت با خودروهای ساخت داخل است زیرا شاهین پلاس رقبای دیگری برای محصولات مونتاژی دارد اما اگر آنها را در کنار شاهین پلاس قرار دهیم قطعا بازه قیمتی ما افزایش می یابد و دلیل اشتباه در آنجاست. از آنجایی که اینها نظرسنجی بود، ما این کار را انجام ندادیم.

سایپا: کلیه مراحل ثبت نام تا شهریور تحویل مردم می شود/ اعلام زمان فروش شاهین پلاس و زمان تولید آریا (+ عکس)

آقا طاهریان در خصوص کیفیت و جنبه های ایمنی بالای این خودرو گفت: خودروی شاهین پلاس در بین خودروهای تولید شده در کشور از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است به طوری که می تواند استانداردهای کپ یورو ان را داشته باشد از نظر ایمنی برای راننده و سرنشینان بسیار راحت است

وی تاکید کرد: گروه سایپا علاقه ای به فروش محصولات خود با قیمت های بالا و نجومی ندارد و سعی می کند با توجه به وضعیت بازار قیمت گذاری و تحویل دهد و قیمت نهایی به دنبال خواهد داشت.

تولید انبوه آریا دی از این ماه آغاز می شود

این مسئول گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: اگر شرکت های خودروسازی بتوانند در زمینه کیفیت و توسعه محصول عملکرد خوبی داشته باشند، اگر زیان انباشته و زیان سالانه نداشته باشند، اما در صورت تحمیل زیان انباشته و زیان سالانه، قطعا توسعه محصول پیش خواهد آمد. خیلی دیر .

آقا طاهریان با اعلام ادامه تولید انبوه خودروهای آریا از ابتدای ماه جاری، افزود: تمام تلاش گروه خودروسازی توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید است. به همین منظور همزمان با عرضه خودرو شاهین پلاس، خودروی آریا نیز از ابتدا به بازار عرضه شد. دی این ماه به تولید انبوه می رسد.

تمام 6000 تعهد Changan Ta را کامل کنید شهریور ماه

وی درباره تاخیر در انجام تعهدات مشتریان چانگان وارداتی سایپا نیز گفت: علت تاخیر به فاصله زمانی ایجاد شده در واردات و تایید استانداردهای این خودروها مربوط می شود. در واقع چانگانی که قبلا وارد می شد و استانداردهای لازم را داشت مدل 2023 بود و خودرویی که بعد از آن وارد کردیم مدل 2024 بود و باید استانداردهای مورد نیاز را از سازمان پشتیبانی می گرفتیم که الان دریافت کرده ایم. تایید و تحویل استاندارد این خودرو در سال 1395 در حال انجام است و از 6000 دستگاه تعهدات فروش چانگان وارداتی، حدود 1200 دستگاه وارد پارکینگ های شرکت سایپا شده و نزدیک به 600 تا 700 دستگاه از این خودروها دارای پلاک و پلاک هستند. به فروش می رسد و به متقاضیان تحویل داده می شود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد که گروه سایپا تلاش می کند هیچ تعهد معوقه ای نداشته باشد. تا شهریور 6000 تعهد فروش Changan که برای فروش قبلی این شرکت در نظر گرفته شده بود، اواخر این ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

ظرف یک ماه آینده تعهدات معوقه سایپا را به صفر خواهیم رساند

آقا طاهریان در پایان با توجه به میزان تعهدات معوقه سایپا در ماه های اخیر افزود: قبل از عهده دار شدن مسئولیت مهندس. توسلی مهر مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا تعهدات معوق سایپا را حدود 40 هزار دستگاه دانست و گفت: این تعهدات در حال حاضر به 12 هزار دستگاه رسیده است و امیدواریم با همکاری تامین کنندگان سایپا و تیم تولید سایپا تا یک ماه آینده به این تعداد برسد. صفر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا