اخبار روز

کلیه املاک و اراضی متعلق به دستگاه های اجرایی شهر تهران باید تا پایان مهرماه به ثبت برسد

دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر تسریع در صدور اسناد کاداستر اراضی و اراضی توسط دستگاه های دولتی، گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان مهرماه امسال دیگر هیچ سند دفتری و زمین بدون سند نداشته باشیم. ” استان.

به درخواست اسنا، جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عمومی دادسرای عمومی و انقلاب با موضوع نظارت بر امور دستگاه های اجرایی در مرکز استان تهران برگزار می شود اعطای حقوق عامه با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات دادسرای تهران برگزار شد.

هدف از این نشست بررسی وضعیت موجود و شناسایی موانع و چالش های پیش روی صدور اسناد مالکیت حدنگار است. همچنین گزارشی از وضعیت فعلی سامانه جامع اراضی دولتی در استان تهران ارائه می شود و اراضی دولتی در سامانه شناسایی و اراضی دولتی دارای مشکل و مغایرت شناسایی می شود. در سیستم

علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی و هم افزایی خوب بین آنها و اداره کل املاک، کار صدور اسناد برای حوزه های استان سرعت گرفته است. و سازمان ثبت اسناد و املاک استان برای صدور باقیمانده اسناد زمین اعلام آمادگی کرده است. امیدواریم مدیران دستگاه های اجرایی استان از این ظرفیت حداکثر استفاده را برای رسیدن به نقطه مطلوب بکنند.

وی افزود: در این زمینه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند حداکثر ظرف مدت یک ماه مدارک خود را برای صدور سند اراضی و املاک دستگاه متبوع خود به اداره کل ثبت اسناد استان تهران ارائه کنند. “

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: اداره کل ثبت اسناد استان حداکثر ظرف مدت دو ماه نسبت به صدور اسناد کاداستری برای اراضی و اراضی دستگاه های اجرایی و دولتی اقدام کند.

وی با تاکید بر تسریع در صدور این اسناد گفت: پس از اتمام برنامه ریزی ها انتظار داریم تا پایان مهرماه امسال هیچ گونه سند دفتری و یا زمین بدون سند در استان نداشته باشیم که در صورت قصور یا قصور از سوی مدیران دستگاه‌ها در این خصوص، می‌توان به دلیل قصور با آنها برخورد قانونی کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا