اخبار روز

کلینتون: ترامپ، دیکتاتور، مخالفان را می کشد

به گزارش مگتو، هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در مصاحبه با مارک الیاس، فعال دموکرات تاکید کرد که رای دهندگان آمریکایی در حال دست کم گرفتن میزان «خطرناک بودن» ترامپ به عنوان رئیس جمهور هستند.

به گزارش راش تودی، کلینتون که در سال 2016 به ترامپ باخت، در این گفتگو که در قالب پادکست منتشر شد، مدعی شد: «ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) کاری را انجام می دهد که ترامپ می خواهد انجام دهد. است؛ مخالفان را بکشید، مخالفان را زندانی کنید، روزنامه نگاران و افراد دیگر را به تبعید بفرستید و بدون تعادل حکومت کنید. اینها چیزهایی است که ترامپ واقعاً می خواهد.»

به گزارش ایسنا، البته این عادت قدیمی هیلاری کلینتون در پیوند زدن دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا با روسیه و ولادیمیر پوتین است. او در مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016، مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مطرح کرد.

کلینتون به روابطی که ترامپ در تلاش است با سیاستمدارانی مانند پوتین، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین ایجاد کند، اشاره کرد و گفت: ما باید مراقب جهان بینی ترامپ باشیم، زیرا او تنها رهبر قدرتمند است و او… ظالم را می بیند او پوتین را می بیند. او شی را می بیند. او کیم جونگ اون را در کره شمالی می بیند. اینها افرادی هستند که ترامپ از آنها الگو می گیرد. ما قطعاً نمی خواهیم دوباره در این مسیر برویم.

این وزیر خارجه اسبق آمریکا تاکید کرد: اگر ترامپ دوباره رئیس جمهور شود دیکتاتور خواهیم داشت. برو پروژه 2025 رو بخون. میخوان همه رو اخراج کنن. مهم است که بفهمیم پس از بازگشت ترامپ به کاخ سفید در دنیای ما چه اتفاقی خواهد افتاد. او می خواهد ناتو را ترک کند، به مسائل اروپا اهمیتی نمی دهد، او می خواهد اوکراین شکست بخورد و نمی خواهد دشمنان ما شکست بخورند. این یک چشم انداز ترسناک است.»

هیلاری کلینتون در پایان با ابراز خوش‌بینی نسبت به نتایج انتخابات آمریکا در ماه نوامبر، مدعی شد که ترامپ نمی‌تواند جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد حزب دموکرات را در انتخابات 5 نوامبر 2024 شکست دهد زیرا «دموکرات‌ها» در انتخابات پیروز خواهند شد. به عنوان مثال، میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و آریزونا برنده خواهند شد.

311311

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا