دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: با ورود دستگاه قضایی به یک پرونده جعل اسناد در شهرستان آبادان، وکیل قلابی و همدست وی در چنگال قانون گرفتار شدند.

به گزارش مهر، روح الله زندی سه شنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یکی از کارآموزان وکالت، تحقیقات مقدماتی آغاز و مشخص شد متهم به هویت م. م با همدستی برادر خود به هویت ح. م اقدام به جعل اوراق قضائی (دادنامه، مکاتبات قضائی، سو پیشینه، امضای همکاران قضائی دادگاه تجدیدنظر و معاون دادستان آبادان و معاون دادستان خرمشهر) کرده و مبالغی را در قبال این اقدامات دریافت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان افزود: در این راستا تیم عملیات حفاظت و اطلاعات با هماهنگی دادستانی آبادان اقدام به جلب نامبردگان کرد و پس از تشکیل پرونده قضائی در شعبه ۵ بازپرسی، متهمان به اتهام مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع، کلاهبرداری، مشارکت در جعل اسناد متعدد، معاونت در ادعای اعمال نفوذ نزد مقامات رسمی، تفهیم اتهام شدند.

وی ادامه داد: پس از دستور دادستان مبنی بر بازرسی از منزل متهمان، اوراق و مستندات کافی برای اتهامات صورت جلسه و جمع‌آوری شد و با توجه به اقرار صریح متهمان به اتهامات خود، پس از تکمیل اظهارات، با قرار بازداشت موقت به زندان سپیدار اهواز معرفی شدند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما