اگر می خواهید همیشه آراسته و خوش تیپ به نظر برسید، باید همیشه اصول مهم دنیای مد را در نظر بگیرید و رعایت کنید. یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها می تواند ترکیب شلوار و کفش باشد. چون هر روز بر تعداد مدل های شلوار و کفش افزوده می شود و راستش همه کفش ها و شلوارها با هم خوب به نظر نمی رسند! بنابراین، باید بدانید که کدام یک از کفش‌ها با کدام شلوار بهتر می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید دارید، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

شلوار راسته:

کفش و شلوار خود را اینگونه ترکیب کنید!

شلوارهای راسته همیشه شیک هستند. اما گاهی اوقات استفاده از آن بیشتر به چشم می آید و چشمگیرتر است.

این نوع شلوار با هر پالتویی به خوبی ست می شود و از آنجایی که بسیار اصیل و ساده است، با اکثر کفش ها لباس خوبی می سازد!

کفش های پاشنه بلند، کفش های کتانی و حتی صندل گزینه های خوبی هستند.

شلوار بگ:

کفش و شلوار خود را اینگونه ترکیب کنید!

شلوار راسته ای که خیلی گشادتر است را بگ  می نامند! شلوار بسیار راحت و بسیار مناسب برای استایل کژوال. کفش مناسب با این شلوار باید به همان اندازه راحت باشد! می توانید کفش های کتانی، کفش های ونس، صندل بپوشید.

شلوار بوت کات:

کفش و شلوار خود را اینگونه ترکیب کنید!

شلواری که شبیه دمپاگشاد است ولی گشادی آن از دمپاگشاد بیشتر است و به آن بوتکات می گویند! شلوارهایی که از زانو به پایین گشاد هستند. او طرفداران خودش را دارد و پوشیدن این شلوار شما را قد بلندتر نشان می دهد!

برای بوتکات کفش‌های پاشنه بلند، لوفر، صندل و کتانی مناسب هستند. اگر کفش پاشنه بلند می‌پوشید زیبایی بوتکات موقعی بیشتر به چشم می‌آید که قد آن تا وسط پاشنه‌ی کفش شما بیاید.

 

شلوار مام استایل:

کفش و شلوار خود را اینگونه ترکیب کنید!

یک شلوار راحت که برای ترکیب کردنش باید کمی به خودت سختی بدی! برای همه محیط‌ها مناسب است و با کفش‌های Vans، کفش‌های پاشنه بلند و کفش‌های لوفر جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

شلوار اسکینی:

کفش و شلوار خود را اینگونه ترکیب کنید!

شلوار اسکینی یا همان شلوار جذب و لوله تفنگی!! یکی از پرکاربردترین شلوارهاست و طرفداران زیادی دارد. برای لاغرها می توانید کفش های کتانی، کفش های پاشنه بلند، کفش های راحتی و صندل بپوشید.

شلوار جاگر:

کفش و شلوار خود را اینگونه ترکیب کنید!

شلواری که مدلش جنسیت نداره. هم برای دختران و هم برای پسران است. اکثر طرفداران سبک تام بوی آن را می پوشند. با در نظر گرفتن راحتی این شلوار، کفش انتخابی نیز باید راحت باشد. کفش های کتانی و ونس پیشنهاد ماست.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *