اخبار روز

کشف 455 کیلوگرم مواد مخدر در میناب

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در حین رانندگی خودروهای مورد نظر را شناسایی و پس از تعقیب و گریز، در بازرسی از 455 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

ابراهیم طاهری امروز (9 اردیبهشت ماه ماه) با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: در ادامه مبارزه بی امان با قاچاقچیان مرگ، ماموران پلیس آگاهی از حمل محموله مواد مخدر از طریق دو دستگاه خودرو در جاده بندرعباس – میناب، عملیات کشف و ضبط محموله را انجام دادند. ایده ایجاد و اجرا شد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: با دستور مقام قضایی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خودروهای مورد نظر را در حین رانندگی شناسایی و پس از تعقیب و گریز 455 کیلوگرم مواد مخدر کشف و تریاک را که به طرز ماهرانه ای کاشته شده بود، کشف و ضبط کردند.

طاهری در ادامه افزود: مقابله با پایگاه اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعات مبارزه با این سودجویان است و مسئولان مربوطه باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب در خاتمه بر برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ تاکید کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی برای مبارزه بی امان با بلای خانمان سوز اعتیاد و در راستای تحقق تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. وظایف قانونی خود را از دست خواهد داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا