اخبار روز

کشف و ضبط هشت تن مواد قندی بدون مجوز بهداشتی در نیشابور

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور: همشهریان گرامی، مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را از مراکز مجاز خریداری و به تاریخ ساخت و مصرف، پروانه بهداشتی و سیب توجه کنند. سلامت در هنگام خرید به برچسب محصول توجه کنید.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: طی پیگیری های کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو حدود هشت تن انواع فرآورده های قندی به دلیل کمبود کشف و ضبط شد. مجوزهای بهداشتی

سمانه رمضانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به لزوم کنترل و نظارت بر مواد غذایی و همچنین نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی این میزان فرآورده های قندی توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی مجوزهای بهداشتی با حضور مسئول ایمنی غذا و دارو، نماینده وکلای دانشگاه، کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و نماینده دادستان بازداشت شدند.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی حتماً مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را از مراکز مجاز خریداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف محصول، گواهی سلامت و نشان سلامت سیب توجه کنند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شهروندان خواست تخلفات یا شکایات مربوط به مواد غذایی بسته بندی، آرایشی و بهداشتی و اقلام بهداشتی را از طریق شماره تماس 05143352311 و یا ایمیل معاونت غذا اطلاع دهند. و پزشکی در نیشابور از طریق سامانه fms.nums.ac.ir.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به 580 هزار نفر در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگاه خدمات بهداشتی درمانی ارائه می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا