اخبار روز

بیش از 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در کشور کشف شده است!/جزئیات

 

سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای هفدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با محوریت عوارض گمرکی، دخانیات و کالاهای ترانزیتی گفت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد و در طول اجرای این طرح تهران، آذربایجان غربی و هرمزگان بزرگتر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرحله جدید طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای هفدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با محوریت گمرک، دخانیات و کالاهای ترانزیتی، اظهار کرد: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که بیشتر کشفیات این طرح در محدوده تهران بزرگ، آذربایجان غربی و هرمزگان در نظر گرفته شد.

وی به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش حدود 5 هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح 987 دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد 687 خودرو شوتی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خاطرنشان کرد: طرح های مختلف ملی، منطقه ای و استانی با رصد، برنامه ریزی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی در حال اجراست. 65 پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه قاطعیت پلیس در برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی برای دفاع از حقوق مردم و انجام وظایف خود در میدان حضور دارد و امروز پلیس برای تامین امنیت اقتصادی کشور با ایجاد هم افزایی و جلب مشارکت مردمی تلاش می کند

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا