اخبار روز

کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

مرزبانان ماه گذشته با بررسی دقیق و مستمر موفق شدند 19 هزار و 520 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 695 میلیون را از 18 دستگاه کامیون و بخشی از آنها بدون مالک جمع آوری کنند و دامنه فعالیت قاچاقچیان را محدود کردند. كشف كردن

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در مرز دوغارون تایباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین سیفی اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی از کشور موفق به کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماه گذشته شدند.

وی افزود: مرزبانان در ماه گذشته با نظارت دقیق و مستمر و محدود کردن محدوده عملیات از 18 دستگاه تریلر، 19 هزار و 520 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 695 میلیون لیتر کشف و ضبط کردند کشف شده بود.

سیفی ضمن تاکید بر جلوگیری از هجرت سرمایه های ملی و مردمی کشور اعلام کرد: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را در پاسگاه های کنترل و نظارت مرزی تحت کنترل شدید خودروهای ترانزیتی شناسایی و متخلفان را به مرز اعزام کنند. پست های کنترل و نظارت برای تحویل به مراجع قضایی هنگام تشکیل پرونده.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا