داخل کوله پشتی پارچه سفیدی است که استخوان های اسکلتی زن و مرد را در خود جای داده بود. در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آنها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت کرده و هر دو وصیت کرده بودند که بعد از مرگشان، اجسادشان در کشور عراق دفن شود.

همشهری نوشت: دو مرد که اسکلت های یک زن و مرد را در کوله پشتی حمل می کردند توسط پلیس در مرز چذابه شناسایی شدند.

سرهنگ احمد سعیدیان جانشین فرمانده انتظامی گفت: ماموران پلیس به دو مرد در حین گشت زنی در مرز چذابه مشکوک شدند. آنها یک کوله پشتی بزرگ داشتند و قصد داشتند از طریق مرز زمینی وارد عراق شوند که ماموران آنها را متوقف کردند و کوله پشتی را جستجو کردند.

سعیدیان ادامه داد: داخل کوله پشتی‌ یک پارچه سفید به چشم می‌خورد که در آن استخوان‌های اسکلت یک مرد و زن قرار داشت. در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آنها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت کرده و هر دو وصیت کرده بودند که بعد از مرگشان، اجسادشان در کشور عراق دفن شود. به همین دلیل ۲مرد جوان برای عمل به این وصیت، اسکلت‌ها را داخل کوله‌پشتی گذاشته و قصد انتقال آنها به عراق را داشتند که شناسایی شدند.

به‌ گفته سرهنگ سعیدیان، با هماهنگی قضایی دادستان سوسنگرد و عدم‌ارائه مجوز قانونی، متهمان تحت نظر هستند تا پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و اقدامات سازمانی و قانونی درباره آنها انجام شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *