اخبار روز

کشته شدن امام جماعت مسجد لاهیجان با چاقو/ بیانیه پلیس

چیزی را گزارش کنید مبنای تفکر و فرهنگ تبلیغی، حجت الاسلام والمسلمین ادیب از روحانیون بزرگوار و امام جماعت مسجد آقا سید حسین لاهیجان بر اثر سوء قصد به شهادت رسید.

قاتل را دستگیر کنید

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ پاسگاه «حمید محمدی نسب» در تشریح این خبر گفت: در پی درگیری منجر به جراحات وارده یکی از خیابان های شهرستان لاهیجان ماموران اداره برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد مردی حدودا 70 ساله بر اثر اصابت سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: مجروح به دلیل شدت جراحات وارده متأسفانه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و قاتل 40 ساله بلافاصله پس از قتل شناسایی شد و با اطلاع از فوت مقتول، به قصد خودکشی دست به خودکشی زد. وقتی پلیس به موقع رسید، او دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

این افسر پلیس با اشاره به اینکه انگیزه قاتل از قتل اختلافات شخصی با مقتول بوده است، افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد مقتول امام جماعت بوده است. یکی یکی از مساجد شهر لاهیجان بوده است.

سرهنگ محمدی نسب افزود: جزئیات و اطلاعات تکمیلی در خصوص این پرونده پس از بررسی بیشتر از سوی مقام قضایی اعلام می شود.

تسلیت امام جمعه شهرستان لاهیجان

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت که به شرح زیر است:

جناب حجه الاسلام والمسلمین ادیب (رض) روحانی فاضل و با ملاحظه، وارسته و مخلص، مورد مطالعه و تأثر فراوان قرار گرفته است.

این ضایعه غمبار را به عموم مردم مسجد آقا سید حسین و علما و همه علاقه مندان به دین و معنویت تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید علو درجات آرزومندم.

سید جواد سلیمانی

امام جمعه شهرستان لاهیجان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا