اخبار روز

کشتن هولناک دختر توسط تهرانی با چاقو/ مادری خون دخترش را تخلیه کرد

روزنامه ایران نوشت: مردی که دختر کوچکش را با ضربات متعدد چاقو کشته بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به شش سال حبس محکوم شد.

این رخداد آذر در سال 1402 به پلیس گزارش شد. مرد میانسالی با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفت و مدعی شد ساعتی پیش دخترش را کشته است. طبق اظهارات این مرد، ماموران به آدرس اعلام شده در جنوب تهران مراجعه و با ورود به منزل با جسد خونین دختر 21 ساله روبرو شدند. به گفته مرد میانسال، ساعتی قبل دخترش را با ضربات چاقو کشته بود.

متهم پس از دستگیری تحویل پلیس آگاهی شد و ضمن تشریح ماجرا به ماموران گفت: یک سال پیش علیرغم مقاومت شدید من و همسرم، دخترم از هم جدا شد و به خانه ما بازگشت و با من زندگی کرد و مادرش برای مدتی در این مدت هیچ مشکلی نداشتیم تا اینکه یک ماه پیش به بهانه های مختلف از خانه خارج شد و شب به خانه نیامد.

وی افزود: در ابتدا سخت گیر نبودیم زیرا فکر می کردیم او با دوستانش وقت می گذراند و حال خوبی ندارد تا اینکه دو هفته پیش دخترم ناگهان ناپدید شد و حتی به تماس های ما پاسخ نداد. و من جستجو می کردم هر جا که فکرش را می کردیم گشتیم، اما مریم را پیدا نکردیم تا اینکه بالاخره به ما پیام داد که حالش خوب است و نباید نگران او باشیم. اما ما نگران او بودیم زیرا مدتی پیش متوجه شدیم که او با مردی آنلاین رابطه دارد.

متهم بسیار ناراحت بود: «دخترم وقتی یک روز خانه نبودیم تمام وسایلش را با خود برد و بعد متوجه شدیم که او خانه ای خریده و تنها زندگی می کند. دنبالش رفتم تا فهمیدم آپارتمانی در چند بلوک خانه ما اجاره کرده و تنها زندگی می کند. برای همین چند روز دنبالش رفتم و حرکاتش را زیر نظر گرفتم تا اینکه متوجه شدم غریبه ها به خانه اش می روند و می آیند.

وی ادامه داد: در نهایت دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. صبح روز حادثه به خانه او رفتم و ابتدا از او خواستم به خانه ما برگردد و ارتباطش را با این افراد قطع کند، اما دخترم در کمال ناباوری به من گفت که دیگر نمی خواهد به خانه ما برگردد و می خواهد زندگی کند. به طور مستقل . با این که خیلی ناراحت بودم، باز هم از او خواستم که از تصمیم خود دست بکشد و به خانه ما برگردد، چون نمی خواستم کسی در مورد دخترم حرف بزند و پشت سر او حرف های بد بزند.

متهم گفت: اما مریم انگار حرف های من را نشنید و به حرف های من توجهی نکرد. بالاخره عصبانی شدم و وارد آشپزخانه شدم و چاقویی برداشتم و به شکم و پهلویش زدم. دخترم روی زمین افتاد و جلوی چشمانم مرد. روی زمین افتادم، چند ساعت گریه کردم و بعد ماجرا را به پلیس گزارش دادم.

پس از اعتراف صریح متهم، وی به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به اداره ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در ابتدای جلسه مادر مقتول به جایگاه شاهد رفت و گفت: از همسرم شکایتی ندارم و بدون قید و شرط رضایت می دهم.

سپس متهم به جایگاه شاهد رفت و ابراز پشیمانی کرد و گفت: در این زمان عذاب وجدان مرا تنها نمی گذارد، هر وقت یاد روز حادثه می افتم خیلی متاسفم. باور کنید رفتار دخترم باعث شد ناخواسته این کار را انجام دهم. می خواستم او را به خانه ام ببرم اما مریم به حرف من گوش نکرد. از همسرم می خواهم مرا ببخشد و حلالم کند.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم به شور آمدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده وی را به شش سال زندان محکوم کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا