اخبار روز

کسر یک ماه خدمت سربازان واجد شرایط مهر ماه!


به گزارش پی ام آپ، سردار محمدجواد زاده کمند امروز در نشست خبری که در محل قرارگاه آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های ما کسب مهارت های لازم قبل از ورود به خدمت سربازی است چرا که چنین فردی عمدتاً در دوران خدمت می تواند تاثیرگذار باشد. خدمات و انرژی ما صرف ارتقای مهارت های این فرد می شود.

وی ادامه داد: در این راستا لازم بود برای سربازانی که قبل از ورود به خدمت سربازی مهارتی را آموزش دیده اند و عملاً با مهارت وارد خدمت می شوند، مشوق هایی در این زمینه در نظر بگیریم، در این راستا تسهیلات کسر خدمت ماهانه در نظر می گیریم. ویژه سربازان واجد شرایط است و این طرح از مهرماه سال جاری اجرایی می شود.

وی ادامه داد: این افراد در صورت بارگذاری مدارک خود در سامانه مربوطه که مدتی قبل از ورود به خدمت سربازی آزاد می شود مشمول این کسر خدمت می شوند.

زادکمند همچنین گفت: متقاضیان باید در نظر داشته باشند که این طرح از ابتدا شامل سربازان مستقر می شود. مهر از سال 1402 به بعد خواهد بود و قبل از ارسال باید مدارک معتبر آموزشی مهارتی خود را در سایت سامانه آپلود کنند.

منبع: ایسنا


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا