اخبار ورزشی

“کریم بنزما” با این کار به دنبال اثبات چه چیزی است؟/ فالو کردن دوباره پیج رئال مادرید توسط بنزما

کریم بنزما تصمیم خود مبنی بر توقف دنبال کردن صفحه اینستاگرام رئال را لغو کرد و به جنجال پایان داد.

کریم بنزما، بازیکن مشهور فوتبال، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ به عنوان عضو تیم رئال مادرید باشگاهی شناخته شده در اسپانیا، بازی کرد. در این مدت، پنج بار با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. اما در پایان فصل ۲۰۲۳، او از رئال مادرید جدا شد و به تیم الاتحاد عربستان پیوست.

در هفته گذشته، بنزما که با یک قرارداد بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو به مدت سه سال به الاتحاد پیوسته بود، در یک حرکت غیرمعمول، صفحه اینستاگرامی باشگاه سابق خود، رئال مادرید، را آنفالو کرد. این کار باعث ایجاد جدلی درباره او شد.

رئال مادرید با یک حرکت حرفه‌ای و به منظور احترام به شرایط جدید کریم بنزما، صفحه رسمی این بازیکن را آنفالو کرد. با توجه به اینکه بنزما دیگر عضو رسمی باشگاه نبود، این کار رئال مادرید کاملاً طبیعی بود. در پاسخ، کریم نیز صفحه رسمی رئال مادرید را آنفالو کرد.

اگرچه همه ۴۰ صفحه‌ای‌هایی که رئال مادرید دنبال می‌کند، شامل بازیکنان فوتبال و بسکتبال این باشگاه هستند، اما واکنش عجیب کریم بنزما به این حرکت، بازخورد مثبتی بین دوستداران رئال مادرید نداشت.

پس از موج انتقادات، کریم در نهایت تصمیم خود را پس گرفت و دوباره صفحه رسمی رئال در اینستاگرام را دنبال کرد تا به این جنجال پایان دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا