اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

کریمی از شکایت بیرانوند استقبال می‌کند؛ “به زودی حقایق را به مردم می‌گویم”!

حجت کریمی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، در واکنش به شکایت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس، از این موضوع استقبال کرد و گفت که به زودی در پیشگاه قانون، حقایق مربوط به مذاکرات خود با این بازیکن را فاش خواهد کرد.

 مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت که از شکایت دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس استقبال خواهد کرد.

حجت کریمی در گفت‌وگو با تسنیم، در پی اظهارت شب گذشته‌اش در جمع خبرنگاران که گفته بود اگر حقایق مذاکره با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس را به مردم بگوید، او باید چادر به سر کند، گفت: متأسفانه عده‌ای دنبال بهره‌برداری و سوءاستفاده از حرف من هستند. چادر سر کردن اصطلاحی است که برای اشاره به فرار از دیده شدن و پنهان شدن از مردم به دلیل خجالت کاربرد دارد و اصلاً بحث جنسیت مطرح نیست. منظورم این بود که اگر حقایق را بگویم بیرانوند دیگر نمی‌‌تواند در چشم هواداران پرسپولیس نگاه کند.

وی ادامه داد: امروز دیدم وکیل بیرانوند با انتشار برگه‌ای در فضای مجازی از بنده شکایت کرده است. اتفاقاً وکیل بنده هم با مستنداتی که در دست دارد، از بیرانوند شکایت می‌کند. صرف‌نظر از این موضوع، از شکایت بیرانوند استقبال می‌کنم چرا که می‌توانم واقعیت‌ها را به‌صورت رسمی بیان کنم و حقایقی که برای مردم و رسانه‌ها و به ویژه هواداران پرسپولیس شنیدنی است را به زبان بیاورم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تأکید کرد: به بیرانوند و هیچ شخص دیگری اجازه نمی‌دهم با اعتبار و اسم استقلال و عزت فوتبال ایران بازی کنند. قرار نیست استقلال ابزار کسب و کار یک عده شود تا با توسل به نام این باشگاه، قیمت خود را بالا ببرند و ما هم در قبال این رفتارها سکوت کنیم. اگر تا الان سکوت کردم نجابت به خرج دادم و حرمت‌ نگه داشتم، اما حالا که کار به شکایت کشیده است، من هم در پیشگاه قانون، حقایق را به مردم می‌گویم.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا