پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

برن: کریس کریستوفرسون، بازیگر، اسطوره موسیقی کانتری و ستاره «ستاره ای متولد می شود» در سن 88 سالگی درگذشت.

کریس کریستوفرسون که در زندگی هنری خود به عنوان خواننده، ترانه سرا و ستاره سینما و تلویزیون هالیوود پیشگام در زندگی هنری خود به موفقیت دست یافت. مهر ماه (28 سپتامبر) در خانه خود در مائوئی، هاوایی درگذشت.

علت مرگ او ذکر نشده است، اما گفته می شود که او در سن 88 سالگی به همراه خانواده اش در آرامش از دنیا رفت.

خانواده وی در بیانیه ای اعلام کردند: «با اندوه فراوان این خبر را به اشتراک می گذاریم که همسر/پدر/پدربزرگمان، کریس کریستوفرسون، در روز شنبه، 28 سپتامبر، در آرامش در خانه درگذشت. همه ما بسیار خوش شانس هستیم که با او وقت گذرانده ایم. “ممنون که این همه سال ما را دوست داشتی و وقتی رنگین کمان را دیدی، بدان که او به همه ما لبخند می زند.”

کایل یانگ، مدیر اجرایی موزه و تالار مشاهیر کانتری، گفت: “کریس کریستوفرسون به شدت معتقد بود که خلاقیت هدیه ای از جانب خداوند است و کسانی که چنین هدیه مقدسی را نادیده می گیرند یا منحرف می کنند، محکوم به شکست و ناراحتی هستند.” او موعظه می کرد که زندگی ذهنی به روح صدا می دهد و سپس بدنه ای از کار ایجاد می کند که نه تنها به روح او بلکه به روح ما نیز صدا می دهد. قهرمانان کریس شامل محمد علی بوکسور، ویلیام بلیک شاعر بزرگ، شکسپیر هیلبیلی و هنک ویلیامز بودند. او زندگی خود را به گونه ای سپری کرد که ارزش های هر یک از آن مردان را ارج نهاد و نمونه ای از آن ها بود و میراثی منصفانه، شجاعانه و پرطنین از خود به جای گذاشت که دست در دست آنهاست.»

کریستوفرسون در طول بیش از 50 سال فعالیت خود در دنیای موسیقی 18 آلبوم منتشر کرده است. او به همراه جانی کش، ویلی نلسون و دیگر هنرمندان، گروه معروف Highwaymen را تأسیس کرد که تأثیر زیادی بر موسیقی زمان خود و پس از آن گذاشت. در سال 2004، کریس کریستوفرسون به تالار مشاهیر کشور راه یافت. کریستوفرسون سابقه بازی در فیلم را نیز دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما