اخبار روز سینما

کریستن استوارت به سریال The Challenger پیوست

کریستن استوارت قرار است با بازی در نقش سالی راید، اولین زن فضانورد آمریکایی، در یک مینی‌سریال با عنوان چلنجر اولین نقش اصلی سریال خود را تجربه کند.

«راید» در سال 1978 به عنوان بخشی از اولین گروه فضانوردان شاتل ناسا که متنوع‌تر از گروه‌های قبلی بود و تنها شامل مردان سفیدپوست نمی‌شد، به فضا سفر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کریستن استوارت در سریال The Challenger

این پروژه توسط کمپانی «Big Swing Productions» توسعه داده شده و با همکاری کمپانی «Amblin Partners» متعلق به «استیون اسپیلبرگ» و کمپانی «Nevermind» متعلق به خود «استوارت» (از طریق لیبل Nevermind) ساخته می‌شود. در این پروژه، «سدویک»، «اسپیلبرگ» و «استوارت» همگی تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود.

کریستن استوارت

«مگی کوهن» نویسنده و سرپرست نویسندگان این سریال خواهد بود. او سابقه‌ی نویسندگی در سریال‌های داستان جنایت آمریکایی، پله و نارکوس: مکزیک را دارد. سریال The Challenger داغ‌ترین پروژه‌ی در حال مذاکره در حوزه‌ی سریال‌های تلویزیونی این هفته بوده است و به نظر می‌رسد «آمازون» نزدیک به نهایی کردن قرارداد آن است.

این سریال بر اساس کتاب بچه‌های جدید، نوشته‌ی «مریدیت ای. بگبی» ساخته می‌شود. «بگبی» از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهد بود. از برخی جهات، این سریال پتانسیل روایت کردن سرگذشت نسل بعدی فضانوردان آمریکایی را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور استوارت در فیلم The Challenger چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا