کرولا کراس هیبرید در بازار قیمت خورد

با شروع شماره گذاری و تحویل اولین نمونه از خودروهای کرولا کراس هیبریدی، قیمت این محصول وارداتی در بازار آزاد مشخص شد.

در حالی که منتظر عکس هایی از نمونه های شماره دار کرولا کراس هستید، هم اکنون می توانید تبلیغات محدود این خودرو را در سایت های خرید و فروش خودرو مشاهده کنید. بر اساس آگهی های منتشر شده، مالکان قیمت این کراس اوور ساب کامپکت را بین 4 تا 4.5 میلیارد تن برآورد کرده اند. البته این قیمت اولیه است و به نظر می رسد با ادامه تحویل، شاهد تعدیل قیمت ها در بازار آزاد باشیم. توجه داشته باشید که قیمت نهایی این خودرو توسط شرکت برساوش 2 میلیون و 345 میلیون تومان اعلام شده است و مالکان اصلی در حال حاضر سود نجومی از این خودروی تویوتا می خواهند، اما با توجه به شرایط بازار پیش بینی می شود به مرور زمان این قیمت کمتر شود. خواهد آمد

نام ماشین قیمت تحویل شرکت (تومان) قیمت بازار (تومان)
تویوتا کرولا کراس هیبریدی ۲,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ 4 تا 4.5 میلیارد

مشخصات فنی و ویژگی ها.

زیر کاپوت تویوتا کرولا کروز هیبریدی ما یک موتور 2 لیتری بنزینی داریم که در یک سیستم هیبریدی با موتور الکتریکی کار می کند و در مجموع 194 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیرو از طریق گیربکس E-CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و با این ویژگی های فنی، کرولا کراس هیبریدی شتاب 0 تا 100 را در حدود 9 ثانیه طی می کند و مصرف ترکیبی آن در محدوده 5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو ثبت نام شده است.

سیگنال خوان رادار، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل رانندگی هوشمند و اتوماتیک در ترافیک، نور بالا اتوماتیک، دستیار رانندگی خودکار بین خطوط، روکش چرم و پارچه، سانروف، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، سیستم تصفیه هوای کابین، تقویت کننده دیجیتال عقب، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی .25 اینچی با اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل پایداری، ایربگ های پرده ای کناری جلو و… از جمله گزینه های اصلی تویوتا کرولا کراس هیبریدی در بازار ایران هستند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما