اخبار روز

کرملین: مسکو از تهران در این لحظه سخت حمایت می کند

به گزارش بازتاب آنلاین؛ سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به تداوم حمایت های مسکو از تهران در شرایط سخت اخیر پس از سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه، گفت: روسیه پس از درگذشت آیت الله سیدی در کنار مردم ایران ایستاده است رئیسی.

پسکوف در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مسکو متقاعد شده است که در مورد توسعه بیشتر روابط دوجانبه با فدراسیون روسیه اجماع کاملی در بین مقامات ایرانی وجود دارد و در تهران نیز اجماع وجود دارد که روابط با مسکو به سمت یک مسیر صعودی و رشدی در حال حرکت است. باید باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک، آندری فورسنکو دستیار پژوهشی رئیس جمهور روسیه پس از امضای دفتر یادبود شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهدای سانحه هوایی گفت: روسیه دوست خوبی را در این سانحه از دست داده است. تصادف تلخ.” .

فورسنکو که روز پنجشنبه در محل اقامت سفارت ایران در روسیه حضور داشت، در دیدار با سفیر کشورمان افزود: سانحه بالگرد بسیار تلخ بود، اما معتقدیم ملت ایران بر این دوران عزاداری غلبه خواهد کرد عزاداری به شیوه صحیح.»

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، عصر یکشنبه (30) اردیبهشت ماه 1403) در راه بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قالاسی به شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه پرواز شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان. ابن موسی الرضا علیه السلام همزمان با شب ولادت امام رئوف علی به مقام والای شهادت نایل شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از محافظان سرنشینان هلیکوپتری که رئیس جمهور را جابجا کردند، خدمه بالگرد بودند.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا