اخبار روز

کرایه تاکسی خارج از شهر برای ایام اربعین چقدر است؟


به گزارش پی ام آپ، حاجی محمدعلی مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی کرایه های بین شهری گفت: 35 هزار تاکسی برون شهری برای ایام اربعین امسال در نظر گرفته شده است و مسافران در ایام اربعین می توانند برای اطلاع از شرایط این شرکت و اتحادیه تاکسی های برون شهری تماس بگیرند. مسیر تهران به مهران، تاکسی خود را رزرو کنید.

به گفته مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی تعرفه بین شهری، کرایه تاکسی های خارج از شهر که برای این ایام و در مسیر تهران – مهران در نظر گرفته شده است، برای هر نفر حدود 2 میلیون تومان است و با توجه به اینکه خودروهایی که سر خالی برمی گردند. ، بنابراین این نرخ ثابت است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی تعرفه بین شهری در ادامه تصریح کرد: تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه برای تاکسی خودروهای خارجی از ترمینال تهران تقریباً یک میلیون تومان است که با غرامت 2 میلیون تومانی محاسبه می شود و برای خودروهای ایرانی 800 هزار تومان است که 600 میلیون تومان تخمین زده می شود.

حاجی محمدعلی گفت: مسافران برای جلوگیری از سوء استفاده در این ایام مبلغ را به شرکت های تحت پوشش اتحادیه واریز کرده اند و مبلغی به رانندگان پرداخت نمی شود.

چند روز پیش معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره قیمت قطعی بلیت اتوبوس اربعین گفت: قیمت بلیت اتوبوس اربعین که با توجه به تک سایز بودن اتوبوس ها تعیین می شود. از تهران تا مرز مهران 680000 تومان است.

حمیدرضا شهرکی راهداری گفت: در روزهای قبل از ایام اربعین شاهد تردد در محورهای منتهی به مرزها خواهیم بود به همین دلیل زمان سفر نیز افزایش می‌یابد و در برخی مسیرها اتوبوس به مدت سه روز در جاده‌ها تردد می‌کند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به هماهنگی انجام شده با کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین، نحوه محاسبه بلیت با سر خالی لحاظ می شود.

قیمت بلیط اتوبوس اربعین مشهد-مهران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نرخ مصوب بلیت اتوبوس VIP (25 صندلی) در سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام یک میلیون و 480 است. هزار تومان

رضا صحراگرد افزود: نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین 32 نفره از مشهد به مهران یک میلیون و 234 هزار تومان است و این کرایه برای اتوبوس معمولی (44 صندلی) نیز 881 هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: قیمت بلیت اتوبوس VIP مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه 14 میلیون و 200 هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس 32 نفره یک میلیون و 184 هزار تومان و قیمت معمولی 44 نفره بوده است. بلیت اتوبوس در این مسیر 846 هزار تومان بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: امسال مرز باشماق استان کردستان نیز برای تردد زائران اربعین آماده شده است و نرخ مصوب بلیت اتوبوس 25 صندلی (VIP) است. ) برای زائران مشهد به پایانه مرزی باشماق یک میلیون تومان 420 هزار تومان است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا