اخبار روز

کرایه اتوبوس در اربعین 30 درصد گران شد


داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیش از 90 درصد تردد بار، مسافر و بار از طریق شبکه راه های کشور و در سایه تلاش های خستگی ناپذیر فعالان حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

وی از فعالان این عرصه به عنوان بازوان اجرایی سازمان حمل و نقل جاده ای و ترافیک یاد کرد و ضمن قدردانی از آنان با وجود مشکلاتی که در حوزه کاری خود دارند، گفت: در سفرهای اربعین باید تمام تلاش خود را برای تامین آنها انجام دهیم. با خدماتی با محوریت هم افزایی و همفکری مناسب است برای زائران اعمال شود.

رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای تصمیم ستاد اربعین برای افزایش 30 درصدی کرایه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدامات مناسبی برای تقویت زیرساخت ها در پایانه ها و محورهای منتهی به مرزهای اربعین انجام شده است.

امانی بیان کرد: در این راستا علاوه بر اصلاح نقاط پرحادثه، عبور از گره های ترافیکی و کاهش زمان انتظار رانندگان، اقدامات دیگری از جمله ایجاد 15 هزار متر مربع سایبان، مه پاش ضد مه و سرما انجام شده است. تونل در پایانه های مرزی منتهی به عراق.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا