اخبار خودرو

کراس اوور ENS1 با اروین خودرو هم به اتو اکسپو تهران آمد

کراس اوور ENS1 با اروین خودرو هم به اتو اکسپو تهران آمد

کراس اوور غنی یکی یکی از محصولاتی است که قرار است توسط اروین خودرو وارد ایران شود. یک کراس اوور جذاب ژاپنی که به زودی عرضه می شود.

سرانجام محصولات وارداتی اروین خودرو به نمایشگاه خودرو تهران آمد. دو ماشین خواهد بود خودروهای بنزینی و برقی توسط این شرکت وارد می شود. البته دقیقا این دو محصول در غرفه ایرانیان معین خودرو به چشم می خورد، دلیل این امر عدم محدودیت و انحصار در دور جدید واردات است. شرکت اروین خودرو قرار است محصولات هوندا را به صورت گسترده وارد کند. 4 مدل هوندا قرار است با معین خرو به بازار کشور بیایند اما فعلا در نمایشگاه تهران فقط وزل برقی یا کراس اوور ENS1 به چشم می خورد. مدیران اروین خودرو اعلام کردند که به زودی از بقیه محصولات هوندا در ایران رونمایی خواهند کرد. در ادامه کراس اوور ENS1 را معرفی می کنیم.

ENS1
کراس اوور ENS1 با اروین خودرو هم به اتو اکسپو تهران آمد

مشخصات فنی کراس اوور

زیر کاپوت کراس اوور Wezel یک موتور الکتریکی وجود دارد که 204 تولید می کند اسب بخار و 310 نیوتن متر و قدرت به صورت یک ضریب ثابت به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب سیستم تعلیق محور پیچشی داریم. این همان مشخصاتی است که در خودروی وارداتی هوندا مشاهده شد.

مشخصات فنی کراس اوور
کراس اوور ENS1 با اروین خودرو هم به اتو اکسپو تهران آمد

کابین و امکانات

اگرچه طراحی بدنه هوندا ENS1 شباهت های زیادی با هوندا وزل دارد، اما طراحی داخلی این خودرو تفاوت زیادی با هوندا وزل دارد. استفاده از صفحه نمایش لمسی نسبتا بزرگ به عنوان نمایشگر سیستم چندرسانه ای و جلوی آمپر دیجیتال یکی از تفاوت های عمده در طراحی داخلی کابین هوندا ENS1 با هوندا وزل است. به طور کلی، در داخل کابین هوندا ENS1، شاهد یک سبک طراحی به روز، جوان پسند و مدرن هستیم که انتظارات یک کراس اوور ژاپنی را برآورده می کند و مسافران را راضی نگه می دارد.

کراس اوور ENS1 با اروین خودرو به نمایشگاه خودرو تهران آمد
کراس اوور ENS1 با اروین خودرو هم به اتو اکسپو تهران آمد

در این خودروی وارداتی اروین خودرو امکاناتی مانند سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم تشخیص هوشیاری راننده، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقیسیستم رانندگی بین خطوط، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم علامت خوان، سیستم کنترل پایداریترمز دستی برقی، سنسور کنترل فشار لاستیکTPMS) 6 کیسه هوا ده نقطه، دوربین و سنسور عقب، ورود بدون کلید، فرمان برقیتهویه اتوماتیک و … دیده می شود.

ایروین خودرو قرار است به زودی هوندا وزل را در دو نسخه برقی و بنزینی در سامانه تامین خودروهای وارداتی عرضه کند و این یعنی به زودی شاهد این کراس اوور جدید ژاپنی در خیابان ها خواهیم بود. هنوز قیمت گذاری این خودرو انجام نشده است اما احتمالا شاهد قیمت بالایی برای این واردات غیر چینی خواهیم بود.

کراس اوور ENS1 با اروین خودرو نیز برای اولین بار در بازتاب آنلاین به نمایشگاه خودرو تهران آمد. ظاهر شد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا