اخبار خودرو

کراس اوور 421P ؛ شاسی بلند مونتاژی سایپا چه مشخصاتی دارد؟

کراس اوور 421P ؛ شاسی بلند مونتاژی سایپا چه مشخصاتی دارد؟

سایپا در نظر دارد به موازات واردات خودرو شرایط مونتاژ محصولات جدید را فراهم کند و اولین محصول مونتاژی این شرکت کراس اوور 421P خواهد بود.

مدیرعامل سابق سایپا بارها اعلام کرده بود که محصولات وارداتی در نهایت به خط تولید این خودروساز می رسد و حالا نام اولین محصول مشخص شده است. بر اساس اطلاعات دریافتی، کراس اوور 421P اولین محصولی خواهد بود که سایپا به زودی مونتاژ خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که نام نهایی این کراس اوور در بازار چیست، اما می دانیم که کد فنی پروژه این محصول 421P است و این کراس اوور تغییر نام داده و احتمالا با نشان سایپا به فروش می رسد. البته مشخص است که این خودرو هم همینطور است. چانگان CS35 پلاس این است که به دلیل تحریم های سایپا نمی توان آن را با آرم چانگان به بازار عرضه کرد. البته پیش از این اعلام شده بود که زوتی DL5 در خط پارس خودرو نیز تولید خواهد شد که احتمالا با نشان پارس خودرو تولید خواهد شد، البته حساسیت تحریم ها برای نامی مانند زوتی کمتر است.

مشخصات 421P Cross

زیر کاپوت کراس اوور جدید سایپا، موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژر (TGDI) که می تواند حداکثر توان 155 را تولید کند رزومه و حداکثر گشتاور دارای 255 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس 7 سرعته. کلاچ دوبل آب به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع. مک فرسون اما در پشت آن سیستم تعلیق پرتو چرخشی ساده را داریم و مصرف ترکیبی این خودرو 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در حال حاضر انتظار داخلی سازی در بحث فنی نداریم و می توان از کیفیت و نتایج فنی کراس اوور 421P مطمئن بود.

کابین و امکانات

421P Cross Cab
کراس اوور 421P ؛ شاسی بلند مونتاژی سایپا چه مشخصاتی دارد؟

کابین همان چیزی است که در CS35 Plus دیدیم و به جز تغییر برند، تغییر دیگری در کابین مشاهده نمی شود. به طور کلی، طراحی داخلی ساده و رضایت بخش است و کیفیت متریال در مقایسه با رقبای هم رده خوب در نظر گرفته می شود. در این کراس اوور نصب هایی مانند شش کیسه هوا 10 امتیاز سیستم کنترل پایداری الکتریکی، فرمان برقیتقویت کننده جلو یکپارچه با چند رسانه ای، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین پارکینگ زیر آینه دانش آموز، کروز کنترل، ترمز دستی برقی، اتولدحسگر روشنایی، تهویه مجهز به استارت اتوماتیک دکمه ای و سقف پانوراما است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا