به گزارش مانیبان، اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و همراه اول جزئیات و نحوه دریافت اینترنت رایگان و بسته های ویژه تماس عید قربان تا غدیر را اعلام کردند. همچنین وزیر ارتباطات درباره مشمولان جدید اینترنت رایگان دولت توضیحاتی ارائه کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 20 گیگابایت اینترنت رایگان در قالب بسته 30 روزه در اختیار مردم قرار داده است تا مردم بتوانند اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای مورد نظر خود را در تریبون ها و پیام رسان های ملی دنبال کنند.

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه شورای دولت از ارائه 20 گیگابایت اینترنت رایگان برای پیگیری اخبار مربوط به انتخابات با حضور خبرنگاران خبر داد.

بر اساس این گزارش، امروز پیامکی از اپراتورها حاوی کد دستوری برای تمامی کاربران ارسال می شود و هر کاربری می تواند با شماره گیری این کد دستوری از بسته رایگان 20 گیگابایتی ترافیک داخلی (هدیه دولتی) اخبار و بحث ها را در سایت پیگیری کند. پیام های بومی و از شبکه تلویزیونی استفاده کنید.

کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل 100*673 (ستاره 100 ستاره 673 مربع) و برای کاربران ایرانسل 5*#1 (ستاره 5 ستاره 1 مربع) است. برای فعال سازی بسته اینترنت 20 گیگ کافیست این کد دستوری را با سیم کارت خود شماره گیری کنید.

به مناسبت انتخابات، کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول اعلام شد. این اپراتور به مناسبت ایام انتخابات اینترنت رایگان در اختیار تمامی مشترکین خود قرار داده است.

بر اساس اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی به مدت یک ماه برای کلیه مشترکان خطوط اعتباری دائمی و ویژه پیام رسان های ملی منتخب فعال می شود.

این بسته را می توان با شماره گیری 100*673*# دریافت کرد و تا یک ماه قابل استفاده است. این بسته تمدید خودکار ندارد.

فعال سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات

بسته اینترنت ۲۰ گیگابایتی رایگان هدیه وزارت ارتباطات همزمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای استفاده در پلتفرم های ملی منتخب در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفت.

در پی اعلام اختصاص بسته اینترنت رایگان با حجم 20 گیگابایت از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشترکین تمامی اپراتورها، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران امکان فعال سازی این بسته را برای مشترکین شما ارائه کرد.

این بسته اینترنتی رایگان با حجم 20 گیگابایت برای استفاده مشترکین در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 1403 و استفاده در پلتفرم های ملی منتخب اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله لنز، ایتا، روبیکا، تلبیون، ورستی، اپلیکیشن های سروش، گپ، IGAP و بله در نظر گرفته شده و ظرف مدت یک ماه از شروع فعال سازی قابل استفاده می باشند.

مشترکین ایرانسل می توانند این بسته هدیه 20 گیگابایتی را با شماره گیری کد دستوری 5*1*# فعال و در اپلیکیشن های درج شده از آن استفاده کنند. این بسته پس از دریافت پیامک تایید فعال سازی بسته برای هر مشترک تنها یک بار قابل استفاده است.

پس از فعال سازی این بسته، در صورت اشتراک گذاری اپلیکیشن های فوق، حجم بسته انتخابی ویژه مصرف می شود و در صورت استفاده از سایر پلتفرم ها و وب سایت ها، حجم بسته اشتراکی قبلی مصرف می شود.

جزییات میزان حجم باقیمانده این بسته را می توانید در ابر اپلیکیشن ایرانسلمن مشاهده کنید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما