بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ آیا می دانید گوشی سامسونگ شما از آپدیت اندروید 15 پشتیبانی می کند یا خیر؟ در این مقاله لیست گوشی هایی که این آپدیت را دریافت خواهند کرد را بررسی می کنیم.

طبق گزارش های اخیر، همه مشتاقانه منتظر عرضه اندروید 15 در آینده نزدیک هستند. اولین دستگاه هایی که این به روز رسانی را دریافت کردند. گوشی های سری پیکسل گوگل خواهند بود. دارندگان گوشی های سامسونگ نیز به زودی می توانند این به روز رسانی را دریافت کنند. البته بدیهی است که اولویت با مدل های پرچمدار سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ تاکنون لیستی از دستگاه هایی که می توانند این آپدیت را دریافت کنند منتشر نکرده است.

با این حال، به نظر می رسد دستگاه هایی با دوره پشتیبانی نرم افزاری طولانی تری شانس بیشتری برای دریافت این به روز رسانی داشته باشند.

گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ
همانطور که می دانید سری گلکسی اس سامسونگ به عنوان پرچمدار و مدل محبوب این شرکت همواره در صدر لیست دریافت آپدیت های جدید اندروید قرار دارد.

به نظر می رسد مدل های جدید این سری از جمله گلکسی اس 24 اولین گوشی هایی باشند که نسخه جدید اندروید را تجربه خواهند کرد. نکته جالب این است که سامسونگ هفت سال پشتیبانی نرم افزاری را برای سری S24 تضمین کرده است، در حالی که مدل های قدیمی تنها تا چهار سال پشتیبانی خواهند داشت.

لیست گوشی های مورد انتظار برای دریافت اندروید 15 در اینجا آمده است:
سری گلکسی اس 24
سری گلکسی اس 23
Galaxy S23 FE
سری گلکسی اس 22
سری گلکسی اس 21
Galaxy S21 FE

کدام گوشی های سامسونگ دیگر آپدیت نمی شوند؟ | فوتبال روزانه

گوشی های سری گلکسی Z سامسونگ
علاوه بر این، گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی Z نیز اندروید 15 را دریافت خواهند کرد. مدل‌های جدید این گوشی‌ها مانند Z Fold 3 و Z Flip 6 تا هفت سال به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد. اما مدل‌های قدیمی‌تر مانند Fold 3 و Flip 3 تنها هر چهار سال یک بار به‌روزرسانی دریافت می‌کنند و احتمالاً اندروید 15 آخرین نسخه اندرویدی این گوشی‌ها خواهد بود. گوشی های زیر در لیست دریافت اندروید جدید قرار دارند:

گلکسی زد فولد 6
گلکسی زد فلیپ 6
گلکسی زد فولد 5
گلکسی زد فلیپ 5
گلکسی زد فولد 4
گلکسی زد فلیپ 4
گلکسی زد فولد 3
گلکسی زد فلیپ 3

کدام گوشی های سامسونگ دیگر آپدیت نمی شوند؟ | فوتبال روزانه

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ
سری گلکسی A سامسونگ مانند یکی محبوب ترین سری های میان رده معمولاً به روز رسانی های نرم افزاری را دریافت می کنند. با این حال، تعداد ارتقاهای موجود برای هر مدل متفاوت است. فقط برخی از مدل‌های این سری تا چهار به‌روزرسانی سیستم‌افزار را تجربه خواهند کرد. در اینجا لیستی از مدل های سری A که احتمالاً اندروید 15 را دریافت می کنند آورده شده است:

گلکسی A73
گلکسی A55
گلکسی A54
گلکسی A53
گلکسی A35
گلکسی A34
گلکسی A33
گلکسی A25
گلکسی A24
Galaxy A15 (شامل نسخه 5G)
گلکسی A14 (شامل نسخه 5G)
گلکسی A06
گلکسی A05
گلکسی A05S

کدام گوشی های سامسونگ دیگر آپدیت نمی شوند؟ | فوتبال روزانه

تبلت های سری گلکسی تب سامسونگ

سری گلکسی تب سامسونگ شامل تبلت های پرچمدار این شرکت می شود.
این دستگاه‌ها ممکن است به‌روزرسانی اندروید 15 را نیز دریافت کنند، طبق اعلام رسمی سامسونگ، مدل‌هایی مانند Tab S9 و Tab S8 تا چهار نسل به‌روزرسانی سیستم‌عامل را تجربه خواهند کرد.

سری گلکسی تب اس 9
سری Galaxy Tab S9 FE
سری گلکسی تب اس 8
Galaxy Tab S6 Lite (2024)
Galaxy Tab+ A9
گلکسی تب A9
Galaxy Tab Active 5

کدام گوشی های سامسونگ دیگر آپدیت نمی شوند؟ | فوتبال روزانه

گوشی های سری گلکسی اف سامسونگ

شاید شنیده باشید که سری گلکسی F سامسونگ در کشورهای محدودی موجود است. با این حال، این مدل در بازار محبوب است. چندین مدل از این سری آپدیت اندروید 15 را دریافت خواهند کرد:

گلکسی F55
گلکسی F54
گلکسی F34
گلکسی F15
گلکسی F14

کدام گوشی های سامسونگ دیگر آپدیت نمی شوند؟ | فوتبال روزانه

گوشی های سری گلکسی ام سامسونگ

سری گلکسی M سامسونگ عمدتاً در بازارهای جهانی به فروش می رسد و به عنوان یک خط تولید میان رده شناخته می شود. پشتیبانی نرم‌افزاری برای مدل‌های مختلف این سری متفاوت است، اما اکثر دستگاه‌های Samsung Galaxy M تا دو به‌روزرسانی میان‌افزار دریافت می‌کنند.

گلکسی M55
گلکسی M54
گلکسی M35
گلکسی M34
گلکسی M15
گلکسی M14
گلکسی M04

فوتبال روزانه اینستاگرام
کدام گوشی های سامسونگ دیگر آپدیت نمی شوند؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما