اخبار روز

کدام کشور طولانی ترین مسیر پیاده روی جهان را دارد؟

به گزارش ایمنا، پرتغال قصد دارد مسیری به مساحت 3000 کیلومتر مربع را در قالب یک حلقه در سراسر این کشور ایجاد کند تا گردشگران بتوانند یک پیاده روی رکوردشکنی را تجربه کنند.

مسیر مورد بحث پالمیهار پرتغال نام دارد و در صورت تکمیل، انتظار می رود دید 360 درجه از کل کشور را ارائه دهد. با این حال، اطلاعاتی در مورد زمان تکمیل این پروژه وجود ندارد، اما قسمت اول در ماه جولای در شهر Alenquer در شمال لیسبون رونمایی خواهد شد.

آلنتجو در مرکز کشور در رتبه بعدی قرار دارد و پس از آن منطقه شمالی Terras os Montes قرار دارد. با این حال، مقیاس این پروژه بسیار زیاد است، زیرا یک سوم از شهرداری های پرتغال درگیر خواهد شد و هزینه آن می تواند به 3.5 میلیون یورو برسد.

اگرچه پرتغال یک مقصد توریستی بسیار محبوب است، به خصوص در تابستان، اکثر بازدیدکنندگان به پایتخت لیسبون و منطقه ساحلی آلگاروه هجوم می‌آورند و جاذبه‌های متنوعی را که این کشور ایبری ارائه می‌کند از دست می‌دهند. این امر همچنین منجر به ازدحام بیش از حد گردشگری در این مکان محبوب می شود.

مسیر پیاده‌روی دایره‌ای برای توزیع یکنواخت‌تر تاثیر گردشگری و همچنین امکان بهره‌مندی جوامع خارج از مسیر از آن در نظر گرفته شده است.

کانادا همچنین دارای طولانی ترین مسیر پیاده روی غیر دایره ای جهان است که به نام مسیر بزرگ شناخته می شود که 24000 کیلومتر است و این کشور را از ساحل به ساحل متصل می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا