اخبار روز

کدام ورزشگاه ها می توانند از VAR استفاده کنند؟

در حال حاضر تنها چند استادیوم در کشور وجود دارد که می توانند در فصل آینده به سیستم کمک داور ویدئویی VAR مجهز شوند.

به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال امروز (سه شنبه) اعلام کرد که فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار می شود.

حال این سوال پیش می آید که با توجه به وجود VAR در فوتبال ایران، کدام ورزشگاه های کشور قابلیت استفاده از این سیستم در مسابقات را دارند؟ بر اساس پیگیری های انجام شده، ورزشگاه های آزادی تهران، نقش جهان اصفهان، شهدا فولاد اهواز، یادگار امام (ره) تبریز و سردار شهید قاسم سلیمانی سیرجان امکان استفاده از سیستم VAR را دارند.

در این شرایط تیم های ذوب آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، نساجی مازندران، هوادار، استقلال خوزستان، خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان باید استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR را برای بازی های خانگی خود فعال کنند، در غیر این صورت باید ورزشگاه دیگری را به کار گیرند.

خبر دیگر اینکه ورزشگاه پاس قوامین رسما از چرخه میزبانی تیم های تهرانی حذف شده و امکان استفاده از این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات وجود ندارد. باید دید هواداران تهرانی با این شرایط در کدام ورزشگاه بازی های خانگی خود را انجام خواهند داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا