اخبار ارز دیجیتال

کدام میم‌کوین‌ها تاکنون بیشترین سودآوری را داشته‌اند؟

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، درصد دارندگانی که در سود هستند، در میان میم‌کوین‌های اصلی مانند دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و سایر میم‌کوین‌ها متفاوت است.

به گزارش رمز ارز نیوز دوج‌کوین با ۷۲.۷۵ درصد دارندگان در سود، بالاترین نسبت سودآوری را در میان این میم‌کوین‌ها دارد. قابل توجه است که قیمت دوج‌کویندر زمان نگارش این خبر، حدود ۰.۱۰۱ دلار است و در هفت روز گذشته تقریباً ۳ درصد کاهش یافته است.

در ادامه این رتبه‌بندی، فلوکی (FLOKI) با ۷۰.۴۲ درصد در رتبه دوم و ماگ کوین (MOG) با ۶۱.۴۸ درصد در رتبه سوم قرار دارند.

در مقایسه، شیبا اینو و پپه (PEPE)، که از بزرگ‌ترین میم‌کوین‌ها پس از دوج‌کوین هستند، به ترتیب ۴۶ درصد و ۵۶ درصد از دارندگان در سود را دارند.

به نظر می‌رسد وضعیت شیبا اینو، چندان خوب نیست؛ زیرا حتی میزان نصف سرمایه‌گذاران آن نیز در سود نیستند. با این حال، از نظر تاریخی، مقدار پایین این اندیکاتور نشانه صعودی برای هر ارز دیجیتال بوده است.

وقتی آدرس‌های زیادی در سود نباشند، فروش می‌تواند به حالت فرسایشی درآید و در نتیجه قیمت می‌تواند به کف برسد. از این منظر، شیبا اینو ممکن است در بهترین وضعیت در میان این میم‌کوین‌ها باشد.

شاخص «دارندگان در سود» به طور کلی نشان‌دهنده درصد سرمایه‌گذارانی است که در حال حاضر دارای سود خالص محقق‌نشده هستند.

وقتی درصد زیادی از سرمایه‌گذاران در سود باشند، احتمال فروش و سیو سود و تشکیل قله بیشتر می‌شود. اما در مواقعی که تعداد کمی از آدرس‌ها در سود هستند، فشار فروش کاهش یافته و قیمت ممکن است به کف خود برسد.

در این میان، داده‌های پلتفرم کریپتوکوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که حدود ۷۵ درصد از کل بیت‌کوین‌های در گردش در سود هستند. این شاخص به جای بررسی تعداد دارندگان، درصد عرضه‌ای که در سود است را بررسی می‌کند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا