اخبار روز

با قسمت هایی از بدن که زودتر پیر می شود آشنا شوید

روند پیری اعضای بدن با هم فرق دارد و عضوی در بدن زودتر از دیگر اعضا پیر می‌شود که باید برای جوان ماندن با آن آشنا شوید و روند پیری را کند کنید.

فکر کردن به پیری یکی از عوامل استرس زا برای افراد است که معمولاً با مشاهده علائم در بدن افزایش می یابد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید با خودتان مهربان تر باشید و بدانید که تنها نیستید.

در واقع در چنین مواقعی ذهن شما بیشتر از سایر اعضای بدنتان پیر می شود، اما باید سعی کنید از این افکار فاصله بگیرید و فکر کنید که میلیون ها نفر دیگر در دنیا دقیقاً هم سن شما هستند و از طرف دیگر شما همچنین باید اقداماتی را انجام دهید تا روند پیری خود را کاهش دهید.

پیری شما تا حد زیادی به طرز فکر شما بستگی دارد و این در تحقیقات گسترده ثابت شده است و در واقع خود شخص این روند طبیعی را تسریع یا کند می کند. زمان و ساعت نیز در مکان هایی مانند سطح دریا سرعت بالاتری دارند و این مثال در مورد سرعت پیری در انسان نیز کاملا صدق می کند.

محققان در ادامه مطالعات خود سعی کردند با استفاده از یک ساعت اتمی که از یک تکه آلومینیوم ساخته شده بود و در دو سطح انرژی کار می کرد و به عنوان یکی از ساعت ها را  یک سوم یک متر از دیگری بالا تر آوردند، ساعت بالاتر سریعتر از ساعت پایین تر حرکت می کرد زیرا گرانش کمتری بر آن اثر می گذاشت.

پس اگر همین اصل را در زندگی خود به کار ببندید و در مقایسه با دیگران کمی رشد کنید، قطعا تفاوت خود را با دیگران احساس خواهید کرد و خواهید دید که چگونه دیرتر از همسالان خود پیر می شوید و از طرفی می توانید ذهن جوان را و بدن جوان می شود

این طرز پیری و این طرز تفکر با بالا رفتن سن باعث تغییرات کمتری در ظاهر شما می شود و البته در علومی مانند ژئوفیزیک راه حل هایی برای این مشکل به روش های بسیار کاربردی ارائه شده است که شما هم می توانید مطالعه کنید. .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا