کدام صرافی‌ها توکن همستر را لیست می‌کنند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اعلام تیم پشتیبانی بازی همستر کامبت، توکن HMSTER در صرافی‌های Bybit، Bitfinex و Okx در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، هیچ اشاره‌ای به لیست شدن این توکن در بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو در جهان، نشده است.

جزئیات مربوط به لیست شدن توکن HMSTER

صرافی‌ها:

اولین صرافی که توکن HMSTER را لیست می‌کند صرافی OKX خواهد بود . BYBITدومین صرافی که این توکن را به لیست خود اضافه می‌کند. Bitfinexسومین صرافی که توکن HMSTER را در پلتفرم خود قرار خواهد داد.

در حال حاضر، همستر کامبت در روسیه با مشکلات حقوقی مواجه شده است. برخی از سرمایه‌گذاران فرشته (Angel investors) ادعا کرده‌اند که در تأمین مالی بخش‌هایی از توسعه بازی نقش داشته‌اند و حق دریافت درآمد را دارند. این موضوع باعث نگرانی رسانه‌های روسی شده و ممکن است بر لیست شدن توکن HMSTER در صرافی‌ها تأثیر بگذارد. با این حال، به نظر می‌رسد که این مسائل تأثیری بر لیست شدن توکن در صرافی‌های اعلام شده نداشته باشد.

همستر کامبت که از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های منتشرشده در تلگرام است و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، اخیراً گفته بود ایردراپ توکن HMSTR قرار است ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام شود.

با توجه به استقبال از بازی همستر کامبت و تعداد بالای کاربران فعال آن، لیست شدن توکن HMSTER  در صرافی‌های معتبر می‌تواند به افزایش ارزش و محبوبیت این توکن کمک کند. با نزدیک شدن به تاریخ ایردراپ، ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد صرافی‌های دیگر که ممکن است این توکن را لیست کنند، منتشر شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما