اخبار روز

کدام بازیکن استقلال قهرمان المپیک خانواده است؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، اهل روستای دینور است. روستایی که در چند دهه اخیر ورزشکاران متعددی را وارد کشور کرده است. رضا افضلی کشتی گیر اسبق تیم ملی که در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2014 طلا گرفت و لیلی سلیمی که هم اکنون رئیس فدراسیون تکواندوی بانوان است. در روستای دینور ورزشکارانی در رشته های قدرتی و سرعتی حضور دارند اما اکنون این روستا در فوتبال نیز نماینده دارد. ایمان سلیمی مدافع استقلال.

گزارش جام جم می گوید: عصر شنبه همه فهمیدند که آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک پاریس استقلالی است. ایمان پس از کسب عنوان قهرمانی این جوان 20 ساله به او و همچنین لیلی سلیمی تبریک گفت. از همان لحظه سیل پیغام ها برای او فرستاده شد و خیلی ها پرسیدند آیا از بستگان آرین سلیمی هستی؟ وکیل مدافع استقلال در پاسخ به این سوال: ما همه اهل روستای دینور کرمانشاه هستیم، پسر عموی پدرم است. ما واقعاً به او افتخار می کنیم. او تنها 20 سال سن دارد و طلای المپیک را کسب کرده است. شک نکنید حداقل در دو المپیک دیگر می تواند برای ما مدال بیاورد. من همه بازی های او را تماشا کردم و از آنها لذت بردم.

دینوری ها همه نترس به نظر می رسند، و البته آنها قدرت و قدرت بازوی زیادی دارند: «این درست است. به من نگاه کن تا الان چندین بار سرم شکسته و چشمانم صدمه دیده است. (خنده) همه در این زمینه قوی هستند. به همین دلیل خیلی ها سراغ کشتی، بوکس و هنرهای رزمی می روند. آرین، ماشا… تو اون سن میتونست رقبای خودشو اونطوری بزنه. او بیش از 85 کیلو وزن داشت اما به آرین باخت. این نشان می دهد که او چه قدرت و تکنیکی دارد.”

ایمان درباره ورزشکار فامیل می گوید: رضا افضلی را می شناسید؟ او پسر عموی من است. او همچنان در رده های پایه تمرین می کند. خانم لیلی سلیمی که مسئولیت بانوان فدراسیون تکواندو را بر عهده دارد، دختر دایی من است.

سلیمی یکی از معدود افرادی است که در این منطقه جذب فوتبال شده است: «بله، ما فوتبالیست دیگری نداریم، در دنور بیشتر روی بوکس، کشتی و هنرهای رزمی تمرکز می‌کنند.» من تا الان به این رشته علاقه داشتم خدا را شکر در سطح حرفه ای بازی می کنم.

ایمان در پایان با تمجید از عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات المپیک گفت: آنها واقعاً شایسته تقدیر هستند که آقای سای واقعاً کار خود را انجام می دهد. 4 ورزشکار در المپیک شرکت کردند و هر کدام یک مدال کسب کردند. البته کشتی هم خوب کار کرد و مدال های خوبی گرفت.»

251 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا