سرگرمی

کتایون ریاحی به تلویزیون بازگشت

بازتاب آنلاین، سریال «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی و بازی کتایون ریاحی از 27 تیرماه هر شب ساعت 20:00 روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و ساعت 4:00 صبح و 12 روز بعد بازپخش می شود.

سریال شب دهم برای اولین بار در ماه محرم سال 1359 از شبکه یک پخش شد. کتایون ریاحی، حسین یاری، پرویز فلاحی پور، رویا تیموریان، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، پرویز پورحسینی، اکرم محمدی و… از جمله بازیگران «شب دهم» هستند.

داستان «شب دهم» درباره جوانی شرور به نام حیدر خوش مرام (حسین یاری) است که عاشق است. یکی وی از شاهزادگان قاجار (کتایون ریاحی) است. حیدر خوش مرام که از لوطی های تهران قدیم است می خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده قبول نمی کند. اما با اصرار حیدر خوش مرام مواجه می شود و وقتی می بیند این شخص دست بردار نیست، شرط می بندد که اگر در زمان حکومت نظامی رضاخان بتوانی ده شب تعزیه اجرا کنی، با تو ازدواج می کنم. دلیل این وضعیت شاهزاده بعداً مشخص می شود که به خاطر خاطراتی است که از این مراسم در کودکی داشته است، حیدر به همراه دوست خوبش یاور و بقیه فرزندانش این مراسم را تا شب دهم برگزار می کنند و ..

مجموعه تلویزیونی «وارث» محصول 1361 به کارگردانی کاظم بلوچی از 16 تیر این ماه هر روز ساعت 17:00 روی آنتن می رود و در ساعت 1:00 بامداد و 9 روز بعد بازپخش می شود.

سیاوش طهمورت، منوچهر آذرمحمود پاک نیت، شراره دولت آبادی، جلیل فرجاد، الهام پاوه نژاد، شهربانو موسوی و… در سریال «وارات» به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال داستان شخصی به نام آقاجان را دنبال می کند که متولی یک امانت است. آقاجان سال هاست که دو امانت مهم یک خنجر جواهر و یک کتاب ارزشمند را که از پدر همسرش به ارث برده است نگهداری می کند. یک شب پیرمردی در خواب به سراغش می آید و از او می خواهد که آن امانت ها را به وارث اصلی شان برگرداند. آقاجان تصمیم می گیرد خنجر و کتاب را به ناصر، خواهرزاده اش بسپارد و…

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا