اخبار روز سینما جهان

“کایلی حنر” و “تیموتی شالامی” به صورت آشکارا رابطه عاشقانه خود را علنی کردند!

کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه در میان شایعاتی در مورد رابطه عاطفی و نامزدی آنها دیده شدند!

در کنسرت بیانسه، کایلی جنر، میلیاردر 25 ساله، و تیموتی شالامی، بازیگر معروف هالیوودی، با حضور دوستانه و صمیمی خود، بر روی صحنه رقصیدند. این دو از مدت‌ها پیش مورد شایعات بازار و روابط عاشقانه قرار گرفته‌اند.

کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه در حال خوش گذرانی با هم دیده شدند. در همین حال، گزارش هایی مبنی بر اینکه این زوج در یک رابطه عاشقانه قرار دارند داغ تر از همیشه است.

این خانم 25 ساله در حال صحبت کردن با بازیگر 27 ساله در اینگلوود، لس آنجلس دیده شدند. در یک کلیپ به اشتراک گذاشته شده در فضای مجازی کایلی در حالی دیده شده است که به چیزی که تیموتی گفته است می‌خندد.

آقای بازیگر در حالی که به سوی کایلی خم شده بود در حال کشیدن سیگار دیده شد. کایلی جنر پیراهن قرمز بسیار زیبایی پوشیده بود و موهایش را بالای سرش جمع کرده بود.

زوج معروف هالیوود در کنسرت بیانسه!!

او ظاهر خود را با یک جفت گوشواره نقره ای کوچک تکمیل کرد. تیموتی با کاپشن مشکی هودی و کلاه بیسبال ظاهر غیر رسمی تری را انتخاب کرد.

یکی از طرفداران این ویدئو را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: “او.ام.جی کایلی جنر و تیموتی شالامه برای اولین بار در شب سوم تور جهانی رنسانس بیانسه در لس آنجلس با هم بودند.”

بعد از مقاله‌ای درباره رابطه عاشقانه‌ای بین کایلی و تیموتی، کاربران اینترنتی با اشتیاق نظرات خود را در بخش نظرات پست به اشتراک گذاشتند. بسیاری به سختی باور می‌کردند که این دو نفر با هم در رابطه هستند.

گزارشات دلخراش از مدت‌هاست که درباره قرار ملاقات آن‌ها تداعی می‌شود، اما هیچ کدام از آن‌ها در خصوص این رابطه عاشقانه ای حرفی نزده‌اند.

یک منبع به ما اطلاع داد که این زوج در حال معاشرت و آشنایی با یکدیگر هستند و دائماً با هم وقت گذرانی می‌کنند. همچنین، شخص دیگری نیز اعلام کرده که آن‌ها هر هفته با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

کایلی دو فرزند پسر و دختر از شریک زندگی قبلی خود دارد، دختر پنج ساله‌اش به نام استورمی و پسر یک ساله‌اش به نام ایر.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا