فرانسیس فورد کاپولا قطعاً به یک تور تبلیغاتی بسیار هیجان انگیز می رود زیرا فیلم مورد علاقه اش Megalopolis که مدت ها در حال ساخت است به زودی اکران می شود، اما این بدان معنا نیست که فیلمساز از فیلمسازی کناره گیری می کند، بلکه او همچنین آماده شدن برای فیلم بعدی خود

به گزارش مهر در مصاحبه جدید با تلگراف، کارگردان 85 ساله درباره فیلم جدیدش Megalopolis که با بودجه شخصی 120 میلیون دلاری ساخته است صحبت کرد، اما اعلام کرد که برای فیلم بعدی خود که در حال حاضر با عنوان Glimpses of the نام دارد. ماه، گزینه های تامین مالی سنتی در حال بازگشت هستند.

اگرچه اطلاعاتی در مورد داستان فیلم آینده‌اش در دسترس نیست، کاپولا اظهار داشته است که به روش‌های سنتی‌تری برای تامین مالی فیلم آینده‌اش روی آورده است، آن را به صورت متعارف تامین مالی می‌کند و از یارانه‌های ملی کمک می‌گیرد.

وی در خصوص محتوای این فیلم نیز گفت: «نگاه های زودگذر ماه» اقتباسی رایگان از رمان نوشته ادیت وارتون خواهد بود و عناصر قوی رقص و موسیقی را در بر خواهد گرفت.

به نظر می رسد کاپولا قصد بازگشت به ساخت درام های استاندارد خود را ندارد و همچنان در حال آزمایش و ریسک است.

Megalopolis قرار است در تاریخ 20 سپتامبر اکران شود، اما هنوز خبری در مورد زمان آغاز تولید Glimpses of the Moon وجود ندارد.

Megalopolis با دو ساعت و 15 دقیقه داستان یک کلان شهر را پس از تخریب تصادفی آن با دو دیدگاه رقابتی دنبال می کند. یکی از یک معمار آرمانگرا (آدام درایور)، دیگری از یک شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).

در فیلم مگالوپولیس بازیگران دیگری مانند فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان وویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، شیا لابوف، کلوئه فاینمن، کاترین هانتر و داستین هافمندی بی سوئینی، تالیا شایر، جیسون شوارتزمن، جیمز اسکار رمارپوزیتو رفت جلوی دوربین

رونمایی از «مگالوپولیس» در جشنواره کن امسال با واکنش های متفاوتی مواجه شد. پیتر بردشاو از گاردین آن را «فیلمی کسل‌کننده و به‌طور شگفت‌انگیز کم عمق» خواند، در حالی که منتقد تایم فیلم را «پراکنده‌ای درهم و برهم و تخیلی» که حاوی «تصاویر زیبا و شاعرانه» است توصیف کرد.

فرانسیس فورد کاپولا یکی از بزرگترین فیلمسازان معاصر سینمای جهان است و از افتخارات و جوایز سینمایی او در طول چهار دهه فیلمسازی او می توان به جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی در سال 1971 برای «پاتون»، جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی اشاره کرد. در سال 1973 برای “پدرخوانده”، جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی در سال 1975 برای “پدرخوانده 2″، جایزه بافتا برای بهترین کارگردان در سال 1978 برای “اکنون آخرالزمان”، جایزه دوربین در جشنواره فیلم برلین در 1991، جایزه نخل طلا و جشنواره فیلم کن در سال 1979 برای فیلم “Apocalypse Now”، جایزه نخل طلایی و جایزه بهترین فیلم معنوی جشنواره کن در سال 1974 برای فیلم “گفتگو”، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردان در سال 1980 برای «اکنون آخرالزمان»، جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه در سال 1973 برای «پدرخوانده»، جایزه ویژه پنجاهمین سالگرد تأسیس جشنواره سن سباستین در سال 2002، شیر طلایی افتخاری جشنواره ونیز در سال 1992، جایزه پوسته طلایی برای بهترین فیلم و جایزه فیپرشی جشنواره سن سباستین و غیره.

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما