به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، در حالی که فیلم جدید کاپولا همچنان در گیشه ناموفق است، از تاد فیلیپس برای ساخت «جوکر: جنون مشترک» حمایت کرده است که مانند فیلم خودش با مشکلاتی مواجه شده است.

گزارش مهر از دنباله «جوکر»، که پنجشنبه شب روی پرده سینماها رفت و امروز قرار است بفهمد در آخر هفته افتتاحیه‌اش چقدر موفق بوده است، اولین فیلم کمیک بوکی هالیوودی است که درجه D و بسیار کمتر از حد انتظار را دریافت کرده است. مشکل همچنین از این واقعیت ناشی می شود که موزیکال بودن فیلم جدید ترکیبی غیرعادی ایجاد کرده است که احتمالاً طرفداران انتظار آن را نداشتند.

کاپولا در پیام خود به فیلیپس گفت که همیشه شگفت زده شده و از فیلم هایش لذت برده است. او همچنین گفت که تماشاگران سینما ممکن است برای فیلمی مانند «جوکر: جنون رایج» آماده نباشند.

وی افزود: از زمان نمایش فوق العاده «خمری» همواره یک قدم از مخاطبان جلوتر بوده و هیچ گاه به آنچه که انتظار دارند عمل نکرده است.

کاپولا در اینستاگرام نوشت: «به خاطر «جوکر: جنون مشترک» تبریک می‌گویم.

کاپولا هیچ پولی برای حمایت از فیلمش برای ساختن حماسه اش دریافت نکرد و هیچ استودیوی بزرگی هم پیش نرفت، بنابراین کاپولا وارد عمل شد و هزینه ساخت ۱۲۰ میلیون دلاری آن را تامین کرد. در زمان توزیع بالاخره لاینزگیت در آخرین لحظه وارد عمل شد و فیلم در افتتاحیه هفته گذشته 4 میلیون دلار فروخت و این هفته که دومین هفته اکران فیلم است ممکن است به حداکثر فروش برسد. فروش 1 میلیون تومان

فیلم «جوکر: جنون مشترک» یک فیلم ضدقهرمانی ترکیبی با ژانر موزیکال با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا است. این فیلم در حالی اکران شد که «جوکر» در سال 2019 به فروش جهانی یک میلیارد دلاری دست یافت و نامزدی اسکار را به دست آورد و فینیکس او برای بازی در آن جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. در حالی که هیچ مشکلی برای ساخت فیلم دوم وجود نداشت و جوکر اول 55 میلیون دلار قبل از هزینه های بازاریابی هزینه داشت، ساخت دنباله آن 190 تا 200 میلیون دلار هزینه داشت که به طور چشمگیری ریسک را افزایش داد.

سه هفته پیش تخمین زده می شد که جوکر 2 در اولین آخر هفته اکران 70 میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. در حالی که افتتاحیه داخلی فیلم اول 96 میلیون دلار بود، درآمد 70 میلیون دلاری همچنان رقم قابل توجهی بود. اما با شروع نقدها برای تاثیرگذاری فیلم، علاقه کمتر شد و افت قابل توجهی در ارزیابی ها ایجاد شد و احتمال فروش 50 تا 60 میلیون دلاری برای آن مطرح شد.

اکنون با 20 میلیون دلار در روز جمعه، به نظر می رسد «جنون مشترک» به طور میانگین 40 میلیون دلار فروش افتتاحیه داشته باشد.

حضور در باشگاه D CinemaScore تنها وجه اشتراک کاپولا و فیلیپس در فیلم‌های جدیدشان نیست. کاپولا در پستی در اینستاگرام گفت که از اینکه لارنس شر، فیلمبردار «جوکر ۲» گفت که موزیکال کاپولا در سال ۱۹۸۱ (که یک شکست انتقادی و تجاری بود) الهام‌بخش جوکر ۲ بود، افتخار می‌کند.

منتقدان با «مگالوپولیس» و «جوکر ۲» نبوده اند و این دو فیلم به ترتیب ۴۶ درصد و ۳۳ درصد امتیاز از منتقدان سایت راتن تومیتوز دریافت کرده اند.

245245

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما