اخبار روز

کاهلی باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان پیشنهادی جواد نکونام! / تور شدن بازیکنان منتخب نکونام توسط تیم های دیگر!

به نقل از شما نیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، اگر محبی هم از استقلال برود، مدیران باشگاه استقلال تاکنون هیچ یک از اولویت های نکونام را جذب نکرده است.

هیچ کدام از برترین های جواد نکونام به استقلال راه نیافته اند و در تور تیم های دیگر افتاده اند. جواد نکونام پس از عقد قرارداد با استقلال، فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار کادر مدیریتی این باشگاه قرار داد و تاکید کرد که بازیکنانی که اولویت او هستند باید جذب شوند.

عارف آغاسی یکی از بازیکنانی بود که جواد نکونام نام خود را به عنوان انتخاب اول در اختیار باشگاه قرار داد اما این بازیکن پس از مذاکرات ناموفق با باشگاه استقلال به تراکتورسازی پیوست. نکونام با در نظر گرفتن کیفیت فنی این بازیکن و همچنین سوابق او در استقلال می خواست از او به عنوان یکی از گزینه های جدی بازی در ترکیب اصلی بهره ببرد اما مدیران باشگاه استقلال با این بازیکن موافقت نکردند و آرمین سهرابیان را جایگزین او کردند. اگرچه نکونام از جذب این بازیکن راضی به نظر می رسد، اما حقیقت این است که سهرابیان در خط دفاع اولویت نکونام نبود و سرمربی آبی ها به دنبال جذب عارف آقاسی بود.

نکونام در خط حمله ابتدا لیست خود را با نام رضا اسدی پر کرد. او به مدیران باشگاه استقلال تاکید کرده بود که این بازیکن تحت هر شرایطی جذب شود. رضا اسدی اما پس از توافقی که با باشگاه سپاهان داشت به این تیم پیوست تا دومین بازیکن لیست جواد نکونام نیز به تیم دیگری بپیوندد.

شکی نیست که مهرداد محمدی مهارت کافی برای بازی در استقلال را دارد. این بازیکن سال ها از ایران دور بوده و گزینه مطلوبی است اما نکونام بیشتر اسدی را می خواست تا محمدی که نشد.

در ادامه سرمربی استقلال به مدیران باشگاه تاکید کرد که قائدی یا محبی یکی از آنها در استقلال بماند. قائدی اما راهی تیم شباب الاهلی شد و به احتمال زیاد از این باشگاه به باشگاه اتحاد کلبا خواهد پیوست و به همین دلیل فصل آینده جایی در استقلال نخواهد داشت. اما جواد نکونام امیدوار است که مدیران استقلال حداقل محبی را حفظ کنند اما خبر امیدوارکننده ای از این بازیکن به گوش نمی رسد و صحبت از توافق نهایی باشگاه سانتا کلارا با باشگاه روستوف روسیه و ظاهرا انتقال این بازیکن بوده است.

اگر محبی هم از استقلال جدا شود، مسئولان باشگاه استقلال تاکنون هیچ کدام از اولویت های نکونام را جذب نکرده اند و شاید به همین دلیل است که از اردوی آبی ها می شنویم که سرمربی استقلال به همه بازیکنانی که در سال گذشته با این باشگاه قرارداد داشته اند اعلام کرده است تا در تمرینات حاضر شوند تا تکلیف ورودی ها مشخص شود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که اکثر بازیکنان پیش فصل استقلال در شرایط فنی خوبی هستند و در صورت انجام برخی اصلاحات، استقلال می تواند با نکونام نتایج خوبی کسب کند، اما همچنان مهم این است که چه برنامه ای دارد. باید جای خالی افرادی مانند داسیلوا، قیدی و احتمالا محبی پر شود. برخی از بازیکنان مهره‌های کلیدی و مهمی هستند که تنها باید با ستاره‌های فردی پر شوند و اگر باشگاه استقلال می‌خواهد در ادامه نقل و انتقالات موفق باشد و حداقل استقلال فعلی را به آنچه نکونام می‌خواست نزدیک کند، باید اقدامات سریعی برای جذب بازیکنان جدید انجام دهد.

اینکه در روزهای اخیر تمام توجه مدیران این باشگاه به جذب علیرضا بیرانوند بوده است، از نظر استراتژی نقل و انتقالات نمی تواند صحیح باشد و افرادی که اکنون مسئولیت امور نقل و انتقالات باشگاه استقلال را بر عهده دارند باید به منظور تقویت تمامی خطوط و جذب بازیکنانی که جواد نکونام بارها در حضور خود بر آن تاکید کرده است اقدام کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا