اخبار روز

کاهش ساعات اداری در ۷ شهر


به گزارش مانیبان، بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و کارگروه اورژانس آلودگی هوا، با توجه به طوفان گرد و غبار و افزایش ریزگردها، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، ادارات و بانک ها در 7 شهر زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و ظهر به استثنای مراکز خدماتی و بهداشتی و درمانی روز یکشنبه 28 مرداد این ماه از ساعت 6 صبح شروع و سه ساعت زودتر در ساعت 10 صبح به پایان می رسد و کاهش ساعت با دورکاری جبران می شود.

همچنین مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به روسای جمهور از هشدار نارنجی هوا، شتاب وزش باد به مدت 120 روز و تشدید بارش های موسمی در نیمه جنوبی استان خبر داد.

محسن حیدری اعلام کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک از امروز یکشنبه تا پیش از ظهر روز سه شنبه (ساعت 28 الی 30) مرداد) برای مناطق شمال سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده است. در این مدت احتمال افزایش گرد و خاک و وزش باد نسبتا شدید در زاهدان و مناطق شرقی استان وجود دارد.

وی افزود: از شنبه تا دوشنبه (27 الی 29). مرداد) برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستان های سرباز، راسک، قصرقند، نیکشهر، لاشار، مهرستان، ایرانشهر، بمپور و فنوج رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا